عکس؛ تیپ جالب راموس و مسی و نیمار پس از قهرمانی در لیگ فرانسه

عکس؛ تیپ جالب راموس و مسی و نیمار پس از قهرمانی در لیگ فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن با تساوی یک بر یک مقابل لنس به قهرمانی در رقابت های لوشامپیونه فرانسه رسید و بدین ترتیب پرونده این فصل از بازی های لیگ 1 فرانسه با قهرمانی پی اس جی به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی، بازیکنانی مثل لیونل مسی و سرخیو راموس برای اولین بار بود که در رقابت های لوشامپیونه فرانسه قهرمان می شدند چرا که آن ها سالیان سال در بارسلونا و رئال مادرید بوده اند و اکنون در تابستان گذشته به تازگی از تیم های خود جدا شدند و راهی پاریسن ژرمن شدند و اکنون اولین قهرمانی خود را در تیم جدید تجربه کردند.

پس از قطعی شدن قهرمانی و جشن مختصری که بازیکنان پی اس جی گرفتند، آن ها در رختکن وقتی لباس های خود را پوشیدند یک عکس یادگاری هم با هم گرفتند که در این تصویر می بینیم که نیمار جونیور، لیونل مسی و سرخیو راموس حضور دارند و تیپ جالبی دارند. بازیکنان دیگری مثل کیلور ناواس و دی ماریا هم در این تصویر هستند.

شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که مسی و راموس در کنار هم به قهرمانی برسند و به خاطر رسیدن به قهرمانی با هم عکس یادگاری مشترک بگیرند اما اکنون می بینیم که در جهان فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست!

1470