برای دیدن بازیهای تیم ملی در قطر؛ شانستان را در سایت فیفا امتحان نکنید!

برای دیدن بازیهای تیم ملی در قطر؛ شانستان را در سایت فیفا امتحان نکنید!

پایگاه خبری فوتبالی- برای اینکه بخواهید برای دیدن بازیهای تیم ملی، از هر نقطه از ایران راهی قطر شوید، نباید امیدی به برنده شدن در قرعه‌کشی فیفا داشته باشید.

به گزارش فوتبالی، از مدتها قبل سایت فیفا امکان ثبت نام از کاربرانش برای شرکت در قرعه‌کشی بلیت جام جهانی قطر را شروع کرده تا آنهایی که برنده این قرعه‌کشی می‌شوند، بتوانند بلیت بازیهای تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند.

در سایت فیفا، شما امکان انتخاب تیم ملی ایران را هم دارید اما به نظر می‌رسد این موضوع فقط شامل حال ایرانی‌های مقیم کشورهای دیگر می‌شود. موضوعی که در اطلاعیه سایت فدراسیون فوتبال هم به آن اشاره شده و بر اساس آن، سهمیه ویژه فدراسیون فوتبال ایران مختص هواداران تیم ملی در داخل کشور است و علاقمندان به خرید بلیت بازی های تیم ملی در خارج از ایران می توانند با ثبت نام در سایت فیفا جهت تهیه بلیت اقدام کنند.

داستان از این قرار است که ثبت نام در سایت فیفا فقط مربوط به افرادی است که کارتهای اعتباری بین‌المللی داشته باشند چرا که فیفا بعد از برنده شدن آنها در قرعه‌کشی، مستقیما این پول را از حساب آنها در کارت‌های اعتباری‌شان کسر خواهد کرد و با توجه این قابلیت برای ایرانی‌های مقیم ایران وجود ندارد، آنها نباید امیدی به سایت فیفا داشته باشند و باید شانسشان را در قرعه‌کشی سایت فدراسیون فوتبال امتحان کنند.

1984