پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال؛ مسی دوم است

پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال؛ مسی دوم است

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی با قهرمانی در لیگ فرانسه با پیراهن پی اس جی توانست سی و نهمین جام دوران فوتبال خود را کسب کند.

به گزارش فوتبالی، مسی در حال حاضر دومین بازیکن پرافتخار تاریخ فوتبال محسوب می شود چرا که دوست قدیمی اش دنی آلوز با 43 جام اول است. بارسا در این فصل شانس کمی برای قهرمانی لالیگا دارد و بعید است که بازیکن برزیلی بتواند جامی را کسب کند و البته مسی نیز امسال دیگر جامی نخواهد برد و می تواند در تابستان با کسب سوپرجام فرانسه، به 40 جام در دوران فوتبال خود برسد و بعد از آن هم باید تکلیف جام جهانی را مشخص کند که می تواند مهمترین جام دوران فوتبالش باشد. البته دنی آلوز هم شانس حضور در تیم ملی برزیل را برای مسابقات قطر دارد.

مکسول بازیکن سابق پی اس جی، بارسلونا و اینتر و اینیستا اسطوره بارسلونا با 37 جام در این رده بندی سوم هستند. آندرس هنوز در فوتبال ژاپن فرصت افزایش تعداد جامهایش را دارد. رایان گیگز اسطوره منچستریونایتد با 36 جام در رده پنجم است و جرارد پیکه کاپیتان بارسلونا و کنی دالگلیش اسطوره لیورپول با 35 جام در رده ششم جای دارند. کریستیانو رونالدو در کنار ویتور بایا با 34 جام در رده هشتم هستند. ستاره پرتغالی امسال شانسی برای کسب جام ندارد و البته او هم به جام جهانی امید دارد. ژاوی سرمربی کنونی بارسلونا با 33 جام در این رده بندی دهم است.

4125