میلانی‌ها هم‌چنان از داوری دربی حذفی عصبانی‌اند: کالچوپولی 2 در راه است!

میلانی‌ها هم‌چنان از داوری دربی حذفی عصبانی‌اند: کالچوپولی 2 در راه است!

پایگاه خبری فوتبالی - اکثر هواداران میلان از تصمیم مائوریتزیو ماریانی برای مردود کردن گل اسماعیل بن ناصر در دربی جام حذفی برابر اینتر به شدت عصبانی هستند و عملکرد اخیر ژیرو، سلماکر و مسیاس نشان داد که روسونری به یک عنصر هجومی جدید برای فصل آینده نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان، این منبع در گزارشی اشاره می کند که اکثر هواداران شهر میلان از اعلام آفساید پیر کالولو در صحنه گل اسماعیل بن ناصر عصبانی هستند. این مدافع جوان روسونری پشت تمام بازیکنان اینتر قرار داشت اما دقیقاً مشخص نیست که مانع از دید هندانوویچ شده است یا خیر. همان طور که این دروازه‌بان پس از دریافت گل هیچ اعتراضی در این زمینه نداشت و آن‌ها اعتراض به خطای هند توموری داشتند که مشخص شد خطای هندی صورت نگرفته است.

هواداران میلان بر این باورند که اشتباهات داوری در رقابت‌های فصل جاری، آن‌ها را یاد کالچوپولی می‌اندازد که یک رسوایی بزرگ در فوتبال ایتالیا بود و منجر به اعمال جرایم و محرومیت‌هایی برای برخی از تیم‌های فوتبال این کشور شده بود. این در شرایطی است که ماروتا، یکی از عناصر اصلی کالچوپولی سال 2006 میلادی نیز هم اکنون در باشگاه اینتر حضور دارد.

در سوی دیگر، میلان از نبود زلاتان ابراهیموویچ رنج می‌برد و علاوه بر آن، از آخرین باری که اولیویه ژیرو گلزنی کرده نیز بیش از یک ماه می‌گذرد که در دیدار برابر ناپولی بود. هم‌چنین هواداران میلان بازیکنان بسیاری از تیم خودشان را مورد انتقاد قرار داده‌اند از جمله الکسی سلماکر و جونیور مسیاس.

میلان با دیووک اوریگی به توافق رسیده است اما در صورت قبول پیشنهاد 1.1 میلیارد یورویی صندوق مالی بحرینی توسط الیوت، بودجه نقل و انتقالاتی باشگاه میلان به مبلغی معادل با رقم سیصد میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد.

9404