دورتموند در آستانه پیشی گرفتن از رقبای اروپایی در مسیر جذب ستاره بنفیکا

دورتموند در آستانه پیشی گرفتن از رقبای اروپایی در مسیر جذب ستاره بنفیکا

پایگاه خبری فوتبالی - پدرو آلمیدا، روزنامه‌نگار پرتغالی مدعی است که بروسیا دورتموند به داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای بنفیکا پیشنهادی ارائه داده که البته رقم این پیشنهاد ارائه شده پایین بوده ولی مذاکرات هم‌چنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از پدرو آلمیدا، روزنامه‌نگار معتبر و خبرنگار سرشناس نشریات کشور پرتغال، خروج ارلینگ هالند، مهاجم تیم ملی فوتبال نروژ از وستفالن قطعی به نظر می‌رسد و بروسیا دورتموند به دنبال جانشین او می‌باشد. از این جهت، گزینه‌های پیرامون این باشگاه از قبل مطرح شده است و به تازگی نیز بر اساس ادعای ژورنالیست پرتغالی، پدرو آلمیدا، سران وستفالن به مهاجم اروگوئه‌ای بنفیکا پیشنهادی ارائه کرده‌اند.

گزارش‌هایی می‌گویند که در ابتدای دسامبر، مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند با ادگاردو لاسالویا، مشاور داروین نونیز تبادل نظر داشته است. سایت آلمانی fussballtransfers در این مورد اضافه می‌کند که باشگاه‌های متعددی از اروپا پیرامون نونیز قرار دارند و به تازگی نیوکاسل پیشنهاد شصت میلیونی خود را ارائه کرده است. اما طبق گزارش‌های نشریات انگلیسی داروین نونیز دوست دارد به باشگاهی حاضر در لیگ قهرمانانان برود.

طبق گزارش متئو مورتو، دیگر روزنامه‌نگار پرتغالی، مدیریت باشگاه بنفیکا برای مهاجم خود مبلغی معادل با رقم هفتاد و پنج میلیون یورو می‌خواهد و حتی شاید انتقالی سنگین مانند ژوآو فلیکس که به اتلتیکو مادرید پیوست، در انتظار باشد. البته بعید است نونیز به این مرحله از قیمت‌گذاری برسد. انتقال فلیکس با مبلغی معادل با رقم یکصد و بیست و هفت میلیون یورو انجام شد.

باشگاه بروسیا دورتموند با فروش ارلینگ هالند مبلغ خوبی به دست خواهد آورد ولی با توجه به هدف‌های انتقالی این تیم نظیر کریم آدیمی یا نیکو اشلوتربک، باید دید پولی برای خرید بازیکن‌هایی نظیر داروین نونیز باقی می‌ماند؟

9404