استارت زاهدی با دبل در مجارستان

استارت زاهدی با دبل در مجارستان

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش ایرانی شاغل در لیگ مجارستان موفق شد اولین گل‌های خود را برای تیمش به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که فقر گل‌زنی، بزرگ‌ترین و کلیدی‌ترین مشکل این روزهای لیگ برتر ایران است اما فوتبال ایران آن‌طرف مرزها، ستاره‌هایی دارد که از گل‌زنی سیر نمی‌شوند.

شهاب زاهدی که پیش از این در لیگ اوکراین و باشگاه زوریا عضویت داشت به دلیل تنش‌های رقم خورده بین دو کشور روسیه و اوکراین شرایط فوتبال او در این کشور هم تغییر کرد و در حالی که بسیاری معتقد بودند او شاید راهی ایران و پرسپولیس شود اما باشگاه پوشکاش مجارستان را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرد.

او که شرایط بسیار سختی برای رفتن از اوکراین به مجارستان داشته است اما حال پس از پشت سر گذاشتن بحران‌های چند وقت اخیر، درخشش خود را در لیگ مجارستان هم آغاز کرده تا بتواند راهی را که در اوکراین آغاز کرد در مجارستان و باشگاه پوشکاش ادامه دهد.

زاهدی که پیش از این در 4 بازی قبلی خود برای پوشکاش تنها موفق به دادن یک پاس گل شده بود، شب گذشته موفق شد 2 گل برای تیمش به ثمر برساند و استارت گلزنی برای تیمش را با دبل جشن گرفت.

این مهاجم بلند قامت که عملکرد خوبش در لیگ اوکراین اسکوچیچ را مجاب به دعوت از او به تیم ملی کرد، حالا امیدوار است که بتواند در لیگ مجارستان هم نمایش خوبش در رقابتهای این فصل را ادامه دهد تا کماکان در فهرست نفرات منتخب اسکوچیچ قرار بگیرد.

7655