فوق ستاره آرژانتینی فصل بعد هم در پاری‌سن‌ژرمن خواهد ماند

فوق ستاره آرژانتینی فصل بعد هم در پاری‌سن‌ژرمن خواهد ماند

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می‌شود که فوق ستاره آرژانتینی سابق کاتالان‌ها قصد بازگشت به این تیم را ندارد و فصل آینده نیز در تیم پایتخت‌نشین فرانسوی باقی خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از دانی گیل، روزنامه‌نگار معتبر رسانه‌های اروپایی و خبرنگار سرشناس نشریه موندو دیپورتیوو چاپ کاتالونیای اسپانیا، لیونل مسی، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین و ستاره خط حمله باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که سابقه حضور چندین ساله در باشگاه بارسلونای اسپانیا را در کارنامه دوران بازی حرفه‌ای خود دارد، تابستان امسال نیز در تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه باقی خواهد ماند و گفته می‌شود که این فوق ستاره محبوب آرژانتینی قبلاً این تصمیم خود را اتخاذ و مشخص کرده که فعلاً قصدی برای بازگشت به تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا ندارد.

این بازیکن محبوب آرژانتینی یک سال دیگر از مدت زمان اعتبار قراردادش با مقامات باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده و کاپیتان آلبی سلسته می‌خواهد به این قرارداد وفادار بوده و به آن عمل کند. بنابراین به نظر می‌رسد که ترک کردن تیم نخست شهر پاریس هرگز برای این فوق ستاره آرژانتینی به عنوان یک گزینه مطرح نبوده است. در سال 2023 میلادی، لیونل مسی تصمیم خواهد گرفت که در فوتبال قاره اروپا ادامه بدهد یا به فوتبال قاره آمریکا و کشور خودش آرژانتین بازگردد.

پیش از این گزارش شده بود که لیونل مسی بعد از گذراندن نخستین فصل ناموفق خود در لیگ فوتبال فرانسه، به بازگشت به لالیگا و باشگاه بارسلونای اسپانیا فکر می‌کند. این بازیکن سی و چهار ساله آرژانتینی تاکنون در سی بازی با پیراهن تیم فرانسوی موفق شده که نُه گل و سیزده پاس گل برای باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به ثبت برساند.

9404