ماجرای عکس جنجالی تمرین پرسپولیس

ماجرای عکس جنجالی تمرین پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای عکس جنجالی تمرین پرسپولیس چه بود؟

به گزارش فوتبالی،چند روز قبل و در حالی که تمرینات نوبت صبح قرمزها در یک سالن بدنسازی در جریان بود عکسی عجیب در یکی از کانال این باشگاه منتشر شد. 

در این عکس که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید، سیدجلال حسینی و افشین پیروانی در حالی با هم صحبت می‌کنند که در دست کاپیتان پرسپولیس یک بطری آب معدنی دیده می‌شود.

گویا انتشار این عکس در ایام ماه رمضان باعث به وجود آمدن برخی حواشی برای کاپیتان این تیم شده است و برخی به انتقاد از این عکس و مقایسه آن با روزه‌دار بودن مهدی طارمی در لیگ حرفه‌ای پرتغال پرداخته‌اند.

با وجود اینکه قمست زیادی از فوتبالیست‌های مسلمان ایرانی و غیر ایرانی در ماه رمضان روزه می‌گیرند اما برخی‌ها هم نمی‌توانند این فریضه را به جا بیاورند، به خاطر همین است که در چند سال گذشته در تمرینات تیم‌ها که در ماه رمضان برگزار می‌شود به عکاسان توصیه می‌شود از آب خوردن بازیکنان تصویری نگیرند تا مشکل‌ساز نشود.

هر چند این عکس خیلی زود از کانال باشگاه پرسپولیس حذف شد اما تصویر منتشرشده، جنجال‌های نسبتا زیادی درست کرد و گویا مسئول این قضیه، یکی از افراد تیم رسانه‌ای پرسپولیس بوده است.

امروز افشین پیروانی در مصاحبه‌ای، از کاپیتان تیم حمایت کرده و گفته که روزه گرفتن یا نگرفتن، امری شخصی است و مهم اعمال انسان است.

پیش از این و در چند سال گذشته زمانی که علی کریمی در استیل آذین حضور داشت، جریان یکی از تمرین‌های این تیم در ماه رمضان تصویری از علی کریمی در حال نوشیدن آب منتشر شد که حواشی زیادی به همراه داشت و موجب واکنش مصطفی آجورلو مدیر عامل وقت این باشگاه شد.

7655