راهی جز ثابت کردن خودم به ژاوی نداشتم

راهی جز ثابت کردن خودم به ژاوی نداشتم

پایگاه خبری فوتبالی - لوک دی یونگ مهاجم هلندی بارسلونا اذعان کرد که با تلاش و کوشش زیاد در جلسات تمرینی، موفق شد نظر ژاوی هرناندز را به خودش جلب کند. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته لوک دی یونگ به صورت قرضی به بارسلونا پیوست و این انتقال باعث شد تا بسیاری از کارشناسان و هواداران بارسا به این تصمیم رونالد کومان، سرمربی هلندی آن زمان کاتالان‌ها اعتراض کنند. کومان پس از کسب نتایج ضعیف، شغلش را از دست داد و ژاوی هرناندز جایگزین او شد. خیلی از رسانه‌ها حدس می‌زدند که با آمدن ژاوی، لوک دی یونگ دیگر جایگاهی در بارسا نخواهد داشت، اما این ستاره هلندی در چند وقت اخیر، ناجی بارسلونا بوده است. 

به نقل از آ اس، دی یونگ به NOS گفت: "در زمان رونالد کومان، باید هر روز در تمرینات، توانایی‌هایم را اثبات می‎‌کردم. از نظر من، اگر در تمرینات عملکرد خوبی نداشته باشید، لیاقت حضور داشتن در زمین بازی را نخواهید داشت. از زمانی که کومان اخراج شد، چیز خاصی برای من تغییر نکرد. باید همان کارها را مقابل ژاوی انجام می‌دادم. او می‌داند که من کی هستم و چگونه بازی می‌کنم."

"هنگام ورودم به بارسلونا، می‌دانستم که قرار است در یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا توپ بزنم. از دیدن کیفیت بازیکنان به وجد آمدم."

4416