تحقیر جدید یاران مسی؛ هواداران پی‌اس‌جی برای جشن نماندند!

تحقیر جدید یاران مسی؛ هواداران پی‌اس‌جی برای جشن نماندند!

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی شنبه با تساوی مقابل لانس قهرمان لیگ فرانسه شد اما به نظر می رسد که هواداران این تیم از این موفقیت چندان خوشحال نشدند.

به گزارش فوتبالی، پاریسی ها به دومین تیم تاریخ فرانسه تبدیل شدند که ده قهرمانی کسب می کنند اما در دقیقه 75 بازی مقابل لانس، هواداران افراطی در پارک دو پرنس از ورزشگاه خارج شدند و برای جشن قهرمانی نماندند. در دقایق پایانی بازی فقط هواداران لانس شعار می دادند. البته جام قهرمانی در بازی هفته پایانی مقابل متز به بازیکنان پی اس جی اهدا خواهد شد.

وراتی در پایان بازی در مورد رفتار هواداران پی اس جی گفت:" هواداران را درک نمی کنم. فوتبال برد و باخت دارد. همیشه با تمام توان بازی کنیم. ما هم انسان هستیم. هواداران از شکست مقابل رئال ناراحت هستند اما باید به جلو نگاه کنیم." مارکینیوش دیگر بازیکن پی اس جی هم گفت:" هواداران؟ نباید فراموش کنیم که قهرمان شدیم. این شرایط ناراحت کننده است. عاشق فوتبال هستیم و سعی می کنیم لذت ببریم. باید با این شرایط کنار بیاییم."

در یک ماه و نیم اخیر هواداران افراطی پی اس جی به شدت با بازیکنان این تیم و مدیران باشگاه اختلاف پیدا کرده اند و به خصوص از حذف مقابل رئال مادرید به شدت خشمگین و عصبانی هستند.

4125