زانو زدن آقای خاص مقابل تیم سابقش

زانو زدن آقای خاص مقابل تیم سابقش

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر موفق شد در دیدار خانگی برابر آ اس رم با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد تا با 72 امتیاز به صدر جدول بازگردد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا، تیم‌های اینتر و رم از ساعت 20:30 به وقت تهران در استادیوم جوزپه مه‌آتزا مقابل هم صف آرایی کردند. این دیدار برای سیمونه اینزاگی و ژوزه مورینیو از حساسیت‎‌های بسیار بالایی برخوردار بود، چون نراتزوری در کورس قهرمانی و جالوروسی در کورس کسب سهمیه قرار داشتند و باید 3 امتیاز بازی را کسب می‌کردند. 

در نیمه اول اینتر بازی را بهتر آغاز کرد، اما پس از گذشت چند دقیقه فشار حملاتشان خوابید و رم جلو کشید. در دقیقه 30 نراتزوری روی یک کار ترکیبی بسیار زیبا توانست توسط دنزل دامفریز، گل اول را وارد دروازه مهمان کند. ده دقیقه بعد، مارسلو بروزوویچ با پاس گل ایوان پریشیچ، اختلاف را دو برابر کرد تا میزبان با آسودگی خاطر به رختکن برود. 

در نیمه دوم لوتارو مارتینز خیلی زود کار رم را یک سره کرد و با ضربه دقیق برای بار سوم دروازه روی پاتریشیو را گشود تا بازی به نوعی به پایان برسد. در دقیقه 85 هنریک مخیتاریان یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا این بازی در نهایت با پیروزی سه بر یک نراتزوری به پایان برسد. 

4416