گزارش‌روز؛ تن‌هاگ و انتخاب بین هفت مهاجم برای حضور در اولدترافورد

گزارش‌روز؛ تن‌هاگ و انتخاب بین هفت مهاجم برای حضور در اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - حالا که آمدن تن هاگ به منچستر یونایتد قطعی شده است، صحبت‌ها بر سر خریدهای وی قوت یافته‌اند.

به گزارش فوتبالی، سرانجام انتقال اریک تن هاگ به منچستر یونایتد به صورت رسمی اعلام شد. منچستر یونایتد تور تابستانی خود را از جولای آغاز خواهد کرد و خوشحال می‌شود که خریدهای جدید خود را همراه داشته باشد. این برای باشگاه ایجاب می‌کند که از خواسته های مربی جدید خود به وضوح اطلاع داشته باشد تا بتواند به محض ورود مربی جدید پروسه این انتقالات را شروع کند.

تیم در پست‌های مختلف دارای معضلاتی می‌باشد و باید به برطرف کردن این اشکالات بپردازد. ما گزینه‌های مختلف دفاعی و هجومی را تفکیک کردیم و این هفت نفری هستند که می‌توانند گزینه‌های حضور در خط حمله منچستر یونایتد برای فصل آینده باشند.

آنتونی:

از آن‌جا که این مربی هلندی در حال حاضر مربی او می‌باشد آنتونی را به خوبی می‌شناسد. احتمالاً آنتونی به همراه تیم ملی برزیل به جام جهانی سفر می‌کند و این ارزش او را بیشتر خواهد کرد و یونایتد اگر او را به زودی به خدمت بگیرد کار بزرگی کرده است.

طبق گزارش دیلی تلگراف این بازیکن برزیلی در صدر لیست تن هاگ می‌باشد. از آن‌جا که این وینگر جوان فقط ۲۲ سال سن دارد، بهترین سال‌های فوتبالی خود را پیش رو خواهد داشت. در این فصل آنتونی ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۸ بار پاس گل ارسال کرده است، بازی هم‌زمان او و جیدون سانچو می‌تواند ضربه بزرگی به دفاع حریف وارد کند.

کریستوفر انکونکو:

تازه ملی‌پوش فرانسوی، کریستوفر انکونکو نیز همانند آنتونی زیر نظر منچستر یونایتد خواهد بود. طبق گزارش ESPN، در ماه گذشته کریستوفر انکونکو به درخواست رالف رانگنیک در لیست منچستر یونایتد قرار داده شده است. این مهاجم با ۲۶ گل زده و ۱۲ پاس گل تا این‌جا مجموعاً در ۳۸ گل تأثیرگذار بوده است.

همه کاره بودن او می‌تواند وی را به بهترین خرید تن هاگ تبدیل کند. فرار از خط آفساید، بازی در عرض و همچنین بازی در عمق، باید ببینیم مرد هلندی از مهاجم خود چه خواست‌هایی دارد. اگر او یک مهاجم سنتی می‌خواهد نباید به انکونکو بیاندیشد.

هری کین:

هری کین احتمالا گران‌ترین بازیکن مد نظر یونایتد است زیرا تاتنهام ۱۰۰ میلیون پوند یا بیشتر برای او درخواست خواهد کرد. به گزارش نشریه اتلتیک، هری کین مشتاق است تا پیشنهاد منچستر یونایتد را بشنود زیرا نیاز به تغییری در دوران حرفه‌ای خود می‌بیند. البته این تصمیم بسته به این است که این فصل چگونه پایان خواهد پذیرفت. اگر تاتنهام موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شود کار برای منچستر یونایتد سخت‌تر خواهد شد.

داروین نونز:

منچستر یونایتد در جستجوی جانشین ادینسون کاوانی به دنبال ملی‌پوش اروگوئه‌ای بنفیکا داروین نونز خواهد رفت. این بازیکن تا اینجای فصل ۲۸ گل را به ثمر رسانده است که شامل گل وسط هفته او مقابل لیورپول نیز می‌شود و البته که او به گرانی هری کین نیز نخواهد بود. با وجود ۲۲ سال سن او با یک گل آژاکس تن هاگ را از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف کرد تا به او نشان دهد چه مهاجم زهرداری است.

آرنات دنجوما:

دنجوما این فصل در ویارئال درخشیده است و توانست مقابل منچستر یونایتد نیز گلزنی کند. او فرم خوب خود را با گلزنی هفته پیش مقابل بایرن مونیخ ادامه داد که چهاردهمین گل فصل او بود. دنجوما اخیرا عنوان کرد که کریستیانو رونالدو الگوی او بوده است.

کودی گاکپو:

اگر یک بازیکن عامل نگرانی تن هاگ باشد او کودی گاکپو، مهاجم آیندهوون است که در کناره‌های خط حمله بازی می‌کند. طبق گزارش نشریه میرور اسپورت، منچستر یونایتد او را دنبال می‌کند و باید هم اين‌گونه باشد. این بازیکن تا اینجای فصل ۱۷ گل زده و ۱۵ پاس گل در کارنامه خود دارد. برای آژاکس خوشایند خواهد بود که منچستر یونایتد حریف آژاکس را تضعیف کند تا این‌که بهترین بازیکن خودشان (آنتونی) را از دست بدهند.

جود بلینگهام:

جود بلینگهام می‌تواند هم در لیست هجومی و هم در لیست دفاعی منچستر یونایتد قرار داشته باشد، اما هر بازیکنی قیمتی دارد. بلینگهام احتمالاً کل بودجه تابستانی منچستر را به خود اختصاص خواهد داد که این مورد خیلی عاقلانه به نظر نمی‌رسد؛ اما در کل او ارزش این قیمت را دارد.

9404