برزیل و آرژانتین مفتی با ایران بازی نمی‌کنند!

برزیل و آرژانتین مفتی با ایران بازی نمی‌کنند!

پایگاه خبری فوتبالی - همان طور که از قبل هم پیش بینی می شد بازی دوستانه با یکی از دو تیم آرژانتین یا برزیل در کشور قطر لغو شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، اولین بار حمید استیلی این خبر را در اختیار رسانه ها قرار داد و گفت: " دیدار برزیل و آرژانتین قرار است در قطر برگزار شود. فدراسیون فوتبال و دوستان ما تلاش می‌کنند اگر بازی دو تیم در قطر برگزار شد ما هم بتوانیم یک دیدار با برزیل یا آرژانتین در این کشور انجام بدهیم. امیدوارم مکاتبات فدراسیون فوتبال جواب مثبت بدهد."
پس از داغ شدن این خبر اما خبر جدیدی منتشر شد مبنی بر اینکه این تیم ها بازی تشریفاتی خود در مقدماتی جام جهانی را قرار است در استرالیا برگزار کنند رویارویی ایران با برزیل و آرژانتین هم به نوعی منتفی شده است.

خبری که از ابتدا هم مشخص بود به زودی تکذیب می شود چرا که تیم های ملی برزیل و آرژانتین مفتی با تیم های دیگر مثل ایران بازی نمی کنند!

دست اندرکاران فدراسیون یا تیم ملی ایران ( افراد ساکن خیابان سئول!) به جای آدرس اشتباه دادن  باید با مردم فوتبالدوست صادق باشند و بگویند پول و بودجه لازم برای بازی تدارکاتی با بهترین تیم های جهان را ندارند.

گفته می شود فدراسیون فوتبال ایران تا به امروز تنها موفق شده بازی تدارکاتی با نیوزلند را قطعی کند!

1470