هشدار اسطوره ژرمن‌ها به بایرن‌مونیخ: درباره لواندوفسکی احتیاط کنید!

هشدار اسطوره ژرمن‌ها به بایرن‌مونیخ: درباره لواندوفسکی احتیاط کنید!

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره سابق باواریایی‌ها معتقد است که سران بایرن مونیخ باید در جریان مذاکرات با مهاجم لهستانی وضعیت سن و سال او را در نظر بگیرند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، به نظر می‌رسد که در کنار بحث مالی، یکی دیگر از موارد مهم در زمینه تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی، مسأله مدت زمان قرارداد او باشد. طبق گزارشات لواندوفسکی خواهان تمدید قرارداد دو یا سه ساله است و در سوی مقابل بایرن مونیخ با توجه به وضعیت سنی مهاجمش، به دنبال تمدیدهای یک ساله می‌باشد.

در این زمینه، دتمار هامان، هافبک سابق بایرن مونیخ و لیورپول با مهم دانستن وضعیت سنی لواندوفسکی می‌گوید: "همه چیز به این بستگی دارد که بایرن مونیخ مایل است تا چند سال قرارداد روبرت لواندوفسکی را تمدید کند. روبرت لواندوفسکی در 33 سالگی هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد؛ اما با این حال، نمی‌توان وضعیت سنی او را نادیده گرفت. من نگران هستم که در صورت تمدید بیش از دو سال، بایرن مونیخ در آینده با لواندوفسکی افول کرده مواجه شود. بایرن مونیخ باید در این مورد فکر کند. در این صورت در پایان قرارداد، لواندوفسکی تقریباً 37 سال خواهد داشت. می‌توانید ببینید که در این سن و سال کار حتی برای رونالدو هم سخت می‌شود."

دتمار هامان همچنین معتقد است که افزایش حقوق در زمان تمدید قرارداد بازیکنان مسن کاری عاقلانه نیست و می‌گوید: "بله، قرارداد مولر و نویر تمدید شود. اما مطمئناً آن‌ها نمی‌توانند درآمد بیشتری داشته باشند. باشگاه باید مطمئن شود که قراردادها رفته رفته متناسب با عملکردها شوند. اگر شما پنج تا شش بازیکن دارید که بیست میلیون یورو حقوق می‌گیرند، باید بتوانید در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه نهایی برسید."

9404