خبر خوش برای میلانی‌ها در آستانه دیدار با لاتزیو

خبر خوش برای میلانی‌ها در آستانه دیدار با لاتزیو

پایگاه خبری فوتبالی - از شهر میلان و اردوی روسونری خبر می‌رسد که دو مهاجم این تیم در آستانه مسابقه حساس برابر عقاب‌های شهر رم به تمرینات بازگشته‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، آنته ربیچ برای دیدار روز یکشنبه برابر لاتزیو در دسترس خواهد بود در حالی که زلاتان ابراهیموویچ نیز اخیرا به تمرینات گروهی تیمش اضافه شده است.

روسونری خودش را برای دیدار برابر شاگردان ساری در ورزشگاه المپیکوی شهر رم آماده می‌کند و در حالی که آن‌ها طی دو ماه اخیر در خط حمله با مشکل روبرو بوده‌اند، می‌توانند حالا روحیه لازم را با توجه به بازگشت آنته ربیچ و زلاتان ابراهیموویچ به دست آوردند.

میلان در چهار بازی اخیرش در مجموع رقابت ها تنها موفق به زدن دو گل شده که هر دو تای آن برابر جنوا در ورزشگاه سن سیرو بوده است.

با این حال، استفانو پیولی برای دیدار بزرگ یکشنبه شب گزینه‌های بیشتری در اختیار خواهد داشت. آنته ربیچ اخیرا تمرینات تیمی را به صورت کامل سپری کرد و برای دیدار آینده روسونری برابر لاتزیو در دسترس خواهد بود.

خبر خوب همچنین بازگشت زلاتان ابراهیموویچ است که بدون هیچ مشکلی به تمرینات گروهی اضافه شده است. هر چند که احتمال کمی وجود دارد که او همراه با تیم به رم سفر کند اما کالچو مرکاتو بر این باور است که او برای دیدار خانگی برابر فیورنتینا در تاریخ یکم ماه می در دسترس خواهد بود.

9404