شکست آرسنال در مسیر جذب هم‌تیمی لیونل مسی

شکست آرسنال در مسیر جذب هم‌تیمی لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال برای به‌خدمت‌گیری لائوتارو مارتینز، یکی از گزینه‌های این باشگاه برای تقویت خط‌حمله خود، شکست خورده‌است.

آرسنال در تعقیب لائوتارو مارتینز ناکام مانده‌است. این بازیکن آرژانتینی تنها باشگاه‌های بزرگی را به‌عنوان مقصد انتخاب خواهد کرد، که کسب افتخارات را برای او تضمین کنند. این بازیکن 24 ساله پس از جدایی روملو لوکاکو در تابستان گذشته، به مرد شماره یک خط‌حمله اینتر تبدیل شده‌است. عملکرد درخشان او در خط حمله نراتزوری، تحسین‌ها را برای او در امارات برانگیخته‌است.

میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها، قصد دارد یک شماره 9 در جدید در کلاس جهانی را به تیمش اضافه کند و مارتینز یکی از گزینه‌های مورد علاقه اوست. با این حال، این بازیکن آرژانتینی ترجیح می‌دهد به جای آرسنال به باشگاه هایی مانند منچسترسیتی و لیورپول بپیوندد.

به جز توپچی‌ها، اتلتیکومادرید نیز جز علاقه‌مندان این مهاجم 24 ساله آرژانتینی است. با این حال، مارتینز علاقه ای به انتقال به واندامتروپولیتانو ندارد. او در فوتبال اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا را ترجیح می‌دهد.

مهاجم گلزن تیم ملی آرژانتین و هم‌بازی لیونل مسی در تیم ملی این کشور، سال 2018 و با انتقالی 22.7 میلیون یورویی از ریسینگ‌کلاب آرژانتین به سن‌سیرو پیوست. اِل‌تورو از زمان حضورش در فوتبال ایتالیا، با گل‌زنی‌های خود در پیراهن نراتزوری توجه همگان را جلب کرده‌است.

9719