بازیکن سابق لیگ انگلیس به زندان می‌رود

بازیکن سابق لیگ انگلیس به زندان می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - جان کارو بازیکن سابق فوتبال نروژ که تجربه حضور در تیم هایی نظیر وستهام، استون ویلا یا والنسیا را در کارنامه اش دارد، ممکن است که به علت مخفی کردن ثروتی به ارزش 27 میلیون پوند به زندان برود. انتظار می رود که دادگاه کارو اواخر تابستان برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، کارو که در پایان دنیای فوتبالش به سراغ بازیگری و دنیای سینما رفته بود، به عدم پرداخت 5.4 میلیون کرون (حدود 500 هزار پوند)  مالیات خود بین سالهای 2014 تا 2019 متهم است. کارو در سال 2012 در انگلیس اعلام ورشکستگی کرده بود اما به نظر می رسد که این کارش صرفا برای فرار از پرداخت مالیات بوده است.

ماریان بندر، دادستان اسلو در مورد فرار مالیاتی ستاره سابق فوتبال نروژ گفت:" این یک مشکل جدی است چرا که او سالهای زیادی از پرداخت مالیات فرار کرده است و مبلغ قابل توجهی را پنهان کرده است."

کارو به خاطر اتهاماتش ممکن است که به شش سال حبس محکوم شود که این بالاترین سطح مجازات در نروژ برای فرار مالیاتی است. وکلای کارو در دفاع از وی مدعی شده اند که او حس می کرده که از نظر مالیاتی همچنان باید طبق قوانین بریتانیا عمل کند و به همین خاطر مالیات هایش را کمتر پرداخته است و نباید به حبس محکوم شود.

4125