بارسلونا در تابستان به دنبال مدافع راست خواهد بود

بارسلونا در تابستان به دنبال مدافع راست خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، مدیران آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو به دنبال جذب و به خدمت گرفتن یک مدافع کناری سمت راست خواهند بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از متئو مورتو، خبرنگار سرشناس اسکای اسپورتس، مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال 2022 میلادی به دنبال یک مدافع راست خواهد بود. البته که کاتالان‌ها این موضوع را اولویت نمی‌دانند، اما مراقب بازار و مدافعین راست خواهند بود.

در مورد سرجینیو دست، اگر پیشنهاد خوبی برای مدافع راست آمریکایی برسد، او می‌تواند باشگاه را ترک کند. در واقع او پس از حضور در بارسلونا انتظارات را برآورده نکرده است و شرایط او پیچیده است.

در مورد دنی آلوز سی و هشت ساله که اسطوره بارسلونا است و دوباره پس از هفت سال به بارسلونا برگشت باید گفت حرف های ژاوی به هیأت مدیره در مورد آینده آلوز کاملاً مؤثر خواهد بود و هر چیزی امکان دارد.

دنی آلوز در دوازده بازی این فصل یک گل و سه پاس گل ثبت کرده است. او در رقابت‌های لیگ اروپا بارسلونا را همراهی نکرد. در سمت مقابل سرجینیو دست در 30 بازی این فصل سه پاس گل ثبت کرده است.

9404