از دیکتاتوری خطیبی تا رمز قهرمانی‌ آلومینیوم در جام حذفی!

از دیکتاتوری خطیبی تا رمز قهرمانی‌ آلومینیوم در جام حذفی!

پایگاه خبری فوتبالی- یک پیشکسوت فوتبال اراک می‌گوید آلومینیوم توانایی پیروزی مقابل نساجی مازندران و کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی را دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، صفر علیدادی پیشکسوت فوتبال اراک درباره پیروزی یک بر صفر آلومینیوم اراک مقابل خلیج‌فارس ماهشهر و صعود این تیم به فینال رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: سرعت بازیکنان تیم و عملکرد خوب بال‌های آلومینیوم، یکی از نکات قابل توجه شاگردان مهدی رحمتی بود. میل به بردن و انگیزه تیم هم در موفقیت آلومینیوم بسیار تاثیرگذار بود. این مساله را بزرگ‌ترین مربی‌های دنیا می‌گویند که انگیزه بالاتر از استعداد است. تیمی که انگیزه دارد، توانایی بیش‌تری دارد و می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. آلومینیوم انگیزه خوبی دارد. شاید برخی‌ها بگویند این تیم شانس داشته است اما تیمی که تلاش بیش‌تری بکند، شانس بیش‌تری خواهد داشت و می‌تواند حریف خود را به اشتباه بیندازد.

او در ادامه درباره کسب نتایج ضعیف آلومینیوم توسط رسول خطیبی و حضور مهدی رحمتی در این تیم اراکی گفت: در حال حاضر آرامش تیم از نقاط مثبت آلومینیوم است و مهدی رحمتی توانسته است انگیزه خوبی به تیم منتقل کند. من چون خودم مربی‌گری کردم، برخی اوقات مربی روند و حرف‌هایش کاربرد ندارد. مربی وقتی این احساس را می‌کند، فکر فرار به سرش می‌زند. مهدی رحمتی هم از کسانی است که در مواقعی موفق نبوده است و می‌خواهد تمام تلاش خود را می‌کند تا به موفقیت برسد. من چند جلسه به تمرین تیم رفتم و انگیزه خوبی در بازیکنان آلومینیوم دیده‌ام و شادابی خوبی وجود دارد. شاید بحث دیکتاتوری و فشار خطیبی بازیکنان را اذیت می‌کرد و الان مقداری راحت‌تر شده‌اند. شما خودتان می‌دانید اگر تمرکز از دست برود، توانایی فرد کاهش پیدا می‌کند.

علیدادی درباره تقابل آلومینیوم مقابل نساجی مازندران در فینال رقابت‌های جام حذفی و در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی شاگردان رحمتی امیدوار هستید؟ خاطرنشان کرد: من بازی تیم نساجی مقابل مس کرمان را در نیمه نهایی جام حذفی دیدم. به نظر من نساجی، تیم پیرتری از آلومینیوم است و فوتبالش کندتر از تیم اراکی است و فکر می‌کنم آلومینیوم با سرعت خود بتواند حریف خود را شکست دهد. بازهم می‌گویم انگیزه مساله بسیار مهمی است و بزرگ‌ترین عامل پیروزی است. آلومینیوم می‌خواهد خود را مطرح کند و می‌داند اگر قهرمان شود، سال‌های سال ماندگار خواهد بود.

این پیشکسوت فوتبال اراک درباره آینده تیم آلومینیوم تاکید کرد: آینده این تیم بستگی به مردم اراک و مجموعه مدیریت باشگاه آلومینیوم است. آن آدم‌ها باید ورزشی باشد و اگر افراد غیرتخصصی در باشگاه نباشد، این تیم می‌تواند به موفقیت برسد. آلومینیوم می‌تواند سال‌های سال مردم اراک را خوشحال کند.

۴۱۵۴