مورینیو در اندیشه جذب ستاره یوونتوس

مورینیو در اندیشه جذب ستاره یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو و رم نیز به جمع مشتریان پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس پیوستند که در پایان این فصل، قراردادش با بانوی پیر به اتمام می‌‎رسد. 

به گزارش فوتبالی، دیبالا 28 ساله در تابستان آینده، به 7 سال همکاری‌اش با بیانکونری پایان خواهد داد و به دنبال تیم جدیدی خواهد رفت. مهاجم سابق پالرمو هنوز تصمیم مشخصی برای آینده‌اش نگرفته، اما گزینه‌هایی در اسپانیا و همچنین اینتر در ایتالیا دارد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، گاتزتا دلواسپورت ادعا می‌کند که رم نیز به جمع مشتریان دیبالا اضافه شده و دوست دارند تا او را در تابستان به ترکیب خود اضافه کنند، مخصوصا اگر تصمیم به فروش نیکولو زانیولو بگیرند. هنوز آینده این پدیده ایتالیایی در المپیکو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما فعلا گفته می‌شود که قراردادش با جالوروسی تمدید نخواهد شد. یوونتوس یکی از طرفداران پروپاقرص زانیولوست. 

پائولو دیبالا در این فصل 33 بار در تمامی مسابقات، با پیراهن سفید و مشکی یوونتوس به میدان رفته و موفق به ثبت آمار نسبتا خوب سیزده گل و شش پاس گل شده است. او هم اکنون یکی از مهره‌های اصلی ترکیب ماسمیلیانو آلگری محسوب می‌شود. 

از بارسلونا و منچسترسیتی و منچستریونایتد به عنوان دیگر مشتریان این ستاره آرژانتینی بیست و هشت ساله نام برده می‌شود،