توقف یک بازی در برزیل به خاطر ورود سگ پلیس به زمین!

توقف یک بازی در برزیل به خاطر ورود سگ پلیس به زمین!

پایگاه خبری فوتبالی - معمولا بازیهای فوتبال توسط هواداران مزاحمی متوقف می شوند که وارد زمین می شوند و سعی می کنند که لحظات شاد خود را داشته باشند اما به ندرت این فرصت پیش می آید که سگ پلیس را در حال دویدن در یک زمین فوتبال ببینیم!

به گزارش فوتبالی، در فینال مسابقات ایالتی برزیل در روز پنجشنبه اتفاق عجیبی رخ داد. در حقیقت بازی دو تیم نائوتیکو و رترو با هیجان در پیش بود که بازی پس از ورود سگ پلیس به درون زمین متوقف شد. در حقیقت  این سگ لحظاتی درون زمین دوید. این سگ که لباسی به رنگ نیروهای پلیس را به تن کرده بود و در چمن ورزشگاه دوس آفلیتوس در شهر رسیف می دوید. چند بازیکن سعی کردند که این سگ را مهار و او را از زمین خارج کنند اما موفق نبودند. در نهایت یکی از ماموران پلیس وارد زمین شد تا این سگ را مهار کند اما در همان لحظه این سگ تصمیم گرفت که توپ باز یرا به دندان بگیرد و به دویدن خود ادامه بدهد.  در نهایت سگ به سختی از زمین خارج شد و بازی از سر گرفته شد.

بازی رفت فینال جام ایالت پرنامبوکانو با پیروزی رترو با نتیجه یک بر صفر به اتمام رسید و دو تیم حالا در حالی اماده بازی برگشت در روز نهم اردیبهشت می شوند که امیدوار هستند که این بار سگ یا جانور دیگری مزاحم بازی نشود!

4125