صحبت‌های سرمربی منچستریونایتد پیش از تقابل حساس با آرسنال

صحبت‌های سرمربی منچستریونایتد پیش از تقابل حساس با آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد اذعان کرد که آن‌ها می‌خواهند از طریق فضاهای باز در دفاع آرسنال استفاده کنند و به آن‌ها ضربه بزنند. 

به گزارش فوتبالی، شنبه عصر تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد از چهارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. این دیدار برای جفت تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا شیاطین سرخ و توپچی‌های لندن در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار دارند و ناکامی در این بازی، به معنای عقب ماندن از رقابت است. 

به نقل از سایت گل، رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "آن‌ها تیم بسیار جوانی هستند. در 3 بازی ابتدایی خود شکست خوردند، اما سرانجام به خود آمدند و توانستند به این جا برسند. آرسنال از شر بازیکنانی که به دردش نمی‌خورد، خلاص شد. آن‌ها همیشه سعی در پرس کردن دارند، اما در خط دفاعی شکننده هستند. دیدن بازی آن‌ها لذت بخش است."

"مگوایر و ماجرای بمب‌گذاری؟ هنوز او را ندیده‌ام، چون به تازگی متوجه داستان شده‌ام. واقعا حادثه غم انگیزی است. از آن موقع نتوانسته‌ام با هری ارتباط برقرار کنم. برای او به خاطر این موضوع متاسفم، اما می‌داند که تمامی اعضای منچستریونایتد پشت او هستند. شنیدن چنین چیزهایی همیشه ناراحت کننده بوده است."

4416