عدم رضایت ژاوی از نحوه بازی شاگردانش علی‌رغم کسب پیروزی

عدم رضایت ژاوی از نحوه بازی شاگردانش علی‌رغم کسب پیروزی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا علیرغم کسب 3 امتیاز در خانه رئال سوسیداد معتقد است که داشتن سبک و استایل مشخص در زمین، مهم‌ترین چیز در بارسلونا است و آن‌ها اصلا نمایش خوبی مقابل حریف خود نداشتند. 

به گزارش فوتبالی، بامداد جمعه تیم‌های رئال سوسیداد و بارسلونا از چهارچوب هفته سی و سوم لالیگا در سن سباستین مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت کاتالان‌ها با حساب یک بر صفر به پیروزی رسیدند تا جایگاه دوم آن‌ها در جدول تثبیت شود. تک گل بلوگرانا را پیر امریک اوبامیانگ به ثمر رساند. 

به نقل از مارکا، ژاوی هرناندز در خصوص این بازی گفت: "از 3 امتیاز بسیار راضی هستم و این پیروزی مهمی برای آینده تیم و باشگاه بود. اما اصلا از طرز بازی شاگردانم رضایت ندارم. در نیمه دوم واقعا زجر کشیدیم. باید با خود صادق باشیم. اصلا خوب بازی نکردیم و باید بهتر شویم."

"بحران مصدومیت؟ جوردی آلبا، رونالد آرائوخو و پیکه مصدوم هستند و بابت این مسئله فشار زیادی به ما وارد شده. تقویم بازی‌ها فشرده است و ما نیز خسته هستیم. دوست دارم شاگردانم برای 90 دقیقه پرس کنند، اما از نظر بدنی آماده نیستیم. حقیقت این است. به خاطر تغییر سبک ما در زمین است."

4416