حضور رونالدو در دیدار حساس منچستریونایتد مقابل آرسنال

حضور رونالدو در دیدار حساس منچستریونایتد مقابل آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- رالف رانگنیک تایید کرد که مهاجم پرتغالی منچستریونایتد به تمرینات تیم بازگشته و برای بازی روز شنبه به میادین بازخواهدگشت.

به گزارش فوتبالی، رالف رنگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد تایید کرد که کریستیانو رونالدو برای بازی فردای این تیم مقابل آرسنال در لیگ برتر آماده‌است.

این بازیکن 37 ساله دیدار در برابر لیورپول، که با شکست 4-0 شیاطین سرخ همراه بود، به‌دلیل مرگ غم‌انگیز پسرش غایب بود.

رونالدو پس از تایید بازگشت به خانه همراه با همسرش جورجینا رودریگز، روز پنجشنبه به تمرینات تیم بازگشت و رانگنیک اکنون تایید کرده است که در لیست بازی مقابل توپچی‌ها قرار دارد.

سرمربی آلمانی به خبرنگاران گفت: "رونالدو دوباره در دسترس است و اکنون با ما تمرین می‌کند."

رانگنیک در رابطه با آمادگی جسمانی اسکات مک‌تومینای، رافائل واران و پُل پوگبا افزود: اسکات مک‌تامینی آماده بازی است. او و رافائل واران فردا در دسترس خواهند بود. سایر بازیکنان مصدوم هنوز بهبود نیافته‌اند. به علاوه، پل پوگبا نیز، باتوجه به اسکنی که روز گذشته انجام داد، بنظر می‌رسد که تا پایان فصل قادر به بازگشت نخواهد بود. دکتر به من گفت حداقل چهار هفته طول می‌کشد و از آنجایی که آخرین بازی ماه در اواخر ماه مه است، فکر نمی کنم احتمال بازی او تا پایان فصل زیاد باشد."

دیدار فردای آرسنال و منچستریونایتد در ورزشگاه امارات، که ساعت 16:00 آغاز خواهد شد با توجه به شرایط فعلی جدول می‌تواند تاثیر قابل توجهی در سهمیه چهارم لیگ برتر انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا داشته‌باشد.

9719