تمایل رئال مادرید به تلاش برای انتقال وینگر ملی‌پوش بایرن‌مونیخ

تمایل رئال مادرید به تلاش برای انتقال وینگر ملی‌پوش بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه رئال مادرید با آگاهی از اختلاف سرژ گنابری با باشگاه آلمانی برای امضای قرارداد جدید، برای انتقال این وینگر ملی‌پوش آلمانی اقدام می‌کند.

به گزارش فوتبالی، مذاکرات بین بایرن مونیخ و مهاجم آلمانی به بن‌بست رسیده است. غول‌های فوتبال آلمان ممکن است این بازیکن 26 ساله را در تابستان امسال به‌فروش برسانند و کهکشانی‌ها به‌دنبال استفاده از این موقعیت هستند.

گنابری از زمان انتقال به آلیانز آره‌نا سِیری صعودی را طی کرده و این فصل نیز در فُرم چشم‌‌گیری قرار داشته‌است. این بازیکن آلمانی در 41 بازی در تمامی رقابت‌ها 15 گل به ثمر رسانده و 10 پاس‌گل نیز ارسال کرده‌است. عضو جدایی ناپذیر ترکیب تیم یولیان ناگلزمان، به‌زودی وارد سال آخر قراردادش می‌شود و باواریایی‌ها برای جلوگیری از ترک باشگاه به‌عنوان بازیکن آزاد، ممکن‌است در این تابستان از فروش بازیکن ملی‌پوش تیمشان استقبال کنند.

صدرنشینان فوتبال آلمان به‌دنبال امضای قراردادی جدید با گنابری هستند و مذاکرات خود را نیز برای این امر آغاز کرده‌اند. با این حال، به دلیل تقاضای دستمزد بالا از سوی این جوان 26 ساله، مذاکرات تاکنون ثمربخش نبوده‌است. درصورتی که این بازیکن آلمانی به ممناعت خود در تمدید قرارداد ادامه‌دهد، بایرن‌مونیخ می‌تواند مهاجم تیمش را به‌فروش برساند.

کهکشانی‌ها از این وضعیت آگاه شده‌اند. رئال مادرید در این تابستان آماده‌است تا کیلیان امباپه را به سانتیاگوبرنابئو بیاورد. بااین‌حال، صدرنشینان این فصل لالیگا احتمالا با خروج چندین بازیکن نظیر بیل و هازارد در تابستان روبرو خواهند بود. به‌همین‌منظور، کارلو آنچلوتی قصد دارد سرژ گنابری را به‌عنوان جایگزینی برای خروجی‌های احتمالی تیمش در تابستان، به مادرید بیاورد.

9719