مهاجم بلاتکلیف منچستریونایتد در رادار بارسلونا

مهاجم بلاتکلیف منچستریونایتد در رادار بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا ممکن است برای جذب مارکوس راشفورد، مهاجم ملی‌پوش منچستریونایتد که آینده‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، انتظار می‌رود که اریک تن‌هاگ پس از حضور رسمی به‌عنوان سرمربی شیاطین سرخ در فصل آینده، تغییراتی اساسی را در منچستریونایتد ایجاد کند.

300 میلیون یورو رقمی است که سران باشگاه می‌توانند با هدف بازگرداندن یونایتد به صدر لیگ برتر هزینه کنند.

یکی از کسانی که انتظار می‌رود در تابستان باشگاه را ترک کند، مارکوس رشفورد است که قراردادش در سال 2023 به پایان می‌رسد و با وجود گزینه تمدید یک‌ساله قرارداد، در برنامه‌های باشگاه جایی ندارد.

این بازیکن 24 ساله فصل سختی را پشت‌سر گذاشته و مصدومیتهای پرتعداد عملکرد او را تحت تاثیر قرار داده‌است. او تا کنون در 30 بازی در تمامی رقابت‌ها برای یونایتد، پنج گل به‌ثمر رسانده‌است.

بارسلونا از پتانسیل و انعطاف‌پذیری راشفورد به عنوان یک مهاجم استقبال می‌کند، اما احساس می‌شود انتقال او از منچستریونایتد به بارسلونا، ممکن است ازنظر اقتصادی دردسرساز شود.

کاتالان‌ها به‌عنوان اولین اولویت خود، مهاجم محبوب این روزهای بازار نقل‌وانتقالات، ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند را درنظر دارند. روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ نیز به‌عنوان منطقی‌ترین گزینه برای تیم ژاوی هرناندز به‌حساب می‌آید. اما در کنار این بازیکنان، راشفورد هم به‌عنوان گزینه‌ای دیگر در حال بررسی است.

9719