تلاش مجدد یوونتوس برای جذب دوناروما پس از سخنان اخیر پوچتینو

تلاش مجدد یوونتوس برای جذب دوناروما پس از سخنان اخیر پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه یوونتوس همچنان به جذب جانلوئیجی دوناروما علاقه‌مند است و این ملی‌پوش ایتالیایی ممکن است در فصل تابستان امسال تیم فرانسوی را ترک کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، بانوی پیر فصل گذشته در دوران حضور جانلوئیجی دوناروما در میلان، به جذب و به خدمت گرفتن این بازیکن بیست و دو ساله علاقه‌مند بود، اما هرگز پیشنهاد مشخصی ارائه نکرد، زیرا نتوانستند تیم مشخصی را برای دروازه‌بان اصلی خود، شزنی پیدا کنند. با این حال، ممکن است شانس جدیدی در این ~ در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو برای بیانکونری وجود داشته باشد؛ زیرا دوناروما ممکن است باشگاه کنونی فرانسوی خود را ترک کند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، در واقع به جدایی یکی از دروازه‌بانان این تیم در پایان رقابت‌های فصل جاری اشاره کرده است. این سرمربی اعتراف کرده که نمی‌تواند به چرخش دروازه‌بان ها در تیمش ادامه دهد و می‌خواهد از فصل آینده، فقط یک انتخاب اصلی در چهارچوب دروازه تیم خود داشته باشد. پوچتینو در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها در این رابطه این چنین گفت: "زندگی مشترک بین آن‌ها خوب بوده است، اما مطمئنا آینده متفاوت خواهد بود.

واضح است که هر دو دوست دارند خیلی بیشتر از فرصتی که داشته‌اند، بازی کنند. هیچ باشگاه دیگری با دو دروازه‌بان مانند کیلور و جیجو چنین شرایطی را تجربه نکرده است."

در شرایطی که علاقه مديران باشگاه یوونتوس به سنگربان ملی‌پوش آتزوری هم‌چنان وجود دارد، مسئولان بیانکونری باید ابتدا وویچک شزنی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال لهستان و سنگربان این باشگاه تورینی را به فروش برساند؛ زیرا ماتیا پرین، دروازه‌بان دوم ایتالیایی یوونتوس به تازگی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده است.

دروازه‌بان سابق آرسنال پس از پیوستن به جالوروسی پس از یک دوره حضور قرضی قابل توجه در رم، عملکرد خوبی در این باشگاه داشته است، اما با وجود دروازه‌بان جوانی مانند دوناروما، یوونتوس ممکن است به دنبال تعویض سنگربان شماره یک تيم خود باشد.

9404