عواقب فایل صوتی جنجالی؛ پیکه شدیداً هو شد

عواقب فایل صوتی جنجالی؛ پیکه شدیداً هو شد

پایگاه خبری فوتبالی - لو رفتن فایل های صوتی مکالمات عجیب جرارد پیکه مدافع بارسلونا با لوئیز روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا باعث شد تا بازیکن بارسا در صدر اخبار قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، پیکه پس از اتمام مصدومیتش در بازی پنجشنبه بارسلونا و سوسیه داد در ترکیب اصلی قرار گرفت. این اولین باری بود که پیکه از زمان لو رفتن فایل های صوتی مکالماتش با روبیالس در مورد مسائل مختلف در میادین فوتبال حضور پیدا می کرد. هواداران سوسیه داد که از این مدافع خشمگین بودند، هر بار که صاحب توپ می شد، او را هو می کردند. هواداران سوسیه داد حتی پارچه نوشته ای با شعار "عشق ما، تجارت توست" را علیه پیکه آماده کرده بودند و وقتی این مدافع در دقیقه 82 از زمین خارج شد، او را هو کردند. البته پیکه سعی کرد که آرامش خود را حفظ کند و حتی پیراهنش را به یکی از هواداران سوسیه داد هدیه داد.

پیکه به تبانی کردن با رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا برای گرفتن پول بیشتر از دولت عربستان برای انتقال سوپرجام اسپانیا به این کشور، متهم شده است. از سویی مدافع بارسا سعی کرده که با فشار رئیس فدراسیون به المپیک توکیو برود که به هدفش نرسید و البته از روبیالس خواسته بود که برای باشگاه تحت تملکش یعنی آندورا یک گروه آسان را در لیگ دسته سه در نظر بگیرد! در مکالمات لو رفته، پیکه پیش از ال کلاسیکو به شدت از داور ویدیویی انتقاد می کند و به نوعی روبیالس را در آستانه ال کلاسیکو در مورد عملکرد داوران تحت فشار قرار می دهد.

4125