قرارداد برناردسکی با یوونتوس تمدید نخواهد شد

قرارداد برناردسکی با یوونتوس تمدید نخواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه یوونتوس تصمیم گرفته‌است که قرارداد فدریکو برناردسکی، وینگر ایتالیایی تیمش را در پایان فصل تمدید نکند.

به گزارش فوتبالی، وینگر 28 ساله ایتالیایی در این فصل و به‌خصوص پس از مصدومیت فدریکو کیه‌زا، همواره یکی از مهره‌های اصلی تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری بوده‌است. با این‌وجود، او نتوانست در تورین درخشش لازم را داشته‌باشد و در 23 بازی در این فصل سری‌آ، تنها یک‌گل و سه پاس‌گل به‌ثبت رسانده‌است.

با توجه به آنچه اسکای اسپورت ایتالیا گزارش شده‌است، یوونتوس قصد ندارد قرارداد جدیدی را به برناردسکی پیشنهاد دهد و این بدین معنا خواهد بود، که او در تابستان به صورت رایگان باشگاه را ترک می‌کند. به‌نظر می‌رسد برای بازیکن سابق فیورنتینا، هیچ شانسی برای ماندن در باشگاه وجود ندارد و او دیگر در برنامه‌های بانوی پیر جایی ندارد.

از زمان انتقال برناردسکی 28 ساله از فیورنتینا به یوونتوس در سال 2017، هواداران بیانکونری همواره درباره او با چنددستگی روبرو بوده‌اند. برخی از هواداران یوونتوس معتقدند که او هرگز پتانسیلی که در فلورانس از خود نشان داده‌بود را در تورین تکرار نکرد. این وینگر ایتالیایی در 5 سال حضورش در این باشگاه، در 177 بازی برا پیراهن این تیم موفق به ثبت 12 گل و 24 پاس‌گل شده‌است.

یوونتوس در این فصل با پایان قرارداد تعداد زیادی از بازیکنانش روبروست، که پائولو دیبالا یکی از مهم‌ترینِ آن‌هاست.

9719