پسر سرمربی سابق یوونتوس: فصل گذشته یووه خیلی بهتر بود!

پسر سرمربی سابق یوونتوس: فصل گذشته یووه خیلی بهتر بود!

پایگاه خبری فوتبالی- نیکولو پیرلو ادعا می‌کند که تیم یوونتوس آندره‌آ پیرلو، پدرش، فوتبال بهتری نسبت به تیم ماسیمیلیانو آلگری در این فصل بازی می‌کرد.

به گزارش فوتبالی، هافبک سابق میلان و یوونتوس در تابستان 2020 به عنوان جایگزین مائوریتسیو ساری سرمربی بیانکونری شد و در اولین تجربه مربیگری خود، این باشگاه را به رده چهارم جدول سری‌آ و چهاردهمین قهرمانی کوپا ایتالیا رساند. او در پایان فصل از کار برکنار شد و آلگری برای هدایت باشگاه به تورین بازگشت.

عملکرد تیم یوونتوس تحت هدایت آلگری در این فصل نیکولو، پسر آندره‌آ پیرلو، را تحت تأثیر قرار نداده‌است و او پس از پیروزی بانوی پیر در کوپاایتالیا مقابل فیورنتینا، نارضایتی خود در اینگونه در صفحه شخصی خود منتشر کرد: "واقعیت این است که یووه پارسال خیلی بهتر بود، آیا در این مورد هم اشتباه می کنم؟"

او در توییت بعدی خود توضیح داد: "با این حال، سخنان من را اشتباه تفسیر نکنید، من در مورد نحوه بازی تیم صحبت می‌کنم، نه چیز دیگری. یووه امسال تیم خوبی است، با احترام به مربی و بازیکنان!"

بسیاری از هواداران یوونتوس، به طرز باورنکردنی از عملکرد آلگری در این فصل ناراضی و از فوتبال خسته‌کننده و نتایج ضعیف شاکی هستند. این تیم دوباره در سری آ چهارم خواهد شد و آنها این شانس را دارند که قهرمانی خود در کوپاایتالیا را در دیدار پایانی مقابل اینتر، که ماه آینده در ورزشگاه المپیکو رم برگزار می‌شود جشن بگیرند.

9719