دستور استاندار مرکزی برای حمایت ویژه از آلومینیوم

دستور استاندار مرکزی برای حمایت ویژه از آلومینیوم

پایگاه خبری فوتبالی- معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی از الزام همه ظرفیت‌های این استان برای حمایت از تیم آلومینیوم برای بازی فینال جام حذفی خبر داد.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بهنام نظری با اشاره به پیگیری ویژه استانداری مرکزی برای حمایت از تیم فوتبال آلومینیوم برای دیدار فینال جام حذفی مقابل نساجی عنوان کرد: آقای مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی دستور دادند تمام ظرفیت‌های استان ازجمله سازمان‌های مردم نهاد و همه گروه‌های استانی جهت حضور حداکثری هواداران آلومینیوم در ورزشگاه آزادی برای بازی فینال جام حذفی مشارکت داشته باشند.

وی که به‌عنوان مسؤول هماهنگی و پیگیری امور حمایت دستگاه‌های استانی مرکزی برای پشتیبانی از تیم آلومینیوم برای مسابقه فینال جام حذفی معرفی شده، یادآور شد: قرار است جلسات متعددی با مسؤولان ذی‌ربط برای پشتیبانی حداکثری از تیم آلومینیوم در مسابقه فینال جام حذفی برگزار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی تاکید کرد: قصد داریم با مجموعه‌های خدمات‌رسان که می‌توانند در این راستا کمک ویژه‌تری داشته باشند، جلساتی در سریع‌ترین زمان داشته باشیم تا آنها از همه ظرفیت‌های خود برای کمک و مشارکت مردم و حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای بازی فینال جام حذفی مشارکت داشته باشند.

نظری تصریح کرد: همه توان مدیریت استان برای جلب رضایت هم استانی‌های عزیز که مشتاق حضور در ورزشگاه آزادی هستند، پای کار خواهند آمد تا کام مردم شریف استان مرکزی با موفقیت و پیروزی تیم آلومینیوم در بازی فینال شیرین شود.

وی یادآور شد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا از حداکثر ظرفیت در نظر گرفته شده برای تماشاگران آلومینیوم برای حضور آنها در ورزشگاه آزادی استفاده کنیم و حمایت ویژه‌ای از تیم آلومینیوم در بازی فینال صورت بگیرد.

9719