راننده فرمول یک آرسنالی، سهامدار چلسی می‌شود؟

راننده فرمول یک آرسنالی، سهامدار چلسی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز همیلتون و سرنا ویلیامز دو راننده و تنیسور سرشناس ممکن است که بخشی از مالکان جدید چلسی باشند چرا که در نظر دارند که برای خرید باشگاه لندنی پیشنهاد بدهند.

به گزارش فوتبالی، رومن آبراموویچ که پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین توسط دولت بریتانیا تحریم شده، تصمیم گرفته که باشگاه چلسی را برای فروش بگذارد. حالا اسکای نیوز گزارش داده است که همیلتون که هفت بار قهرمان فرمول یک شده و ویلیامز که 23 گرند اسلم در کارنامه اش دارد، در یکی از پیشنهادهای ارائه شده برای خرید چلسی  سرمایه گذاری کرده اند.

این پیشنهاد توسط شرکتی با مدیریت سر مارتین بروتون، مدیر سابق لیورپول و هواپیمایی بریتانیا ارائه شده است که همیلتون و ویلیامز هر کدام ده میلیون پوند در اختیار این پیشنهاد قرار داده اند. نکته جالب این جاست که همیلتون طرفدار رقیب قدیمی چلسی یعنی آرسنال است. همیلتون و ویلیامز باعث شده اند تا پیشنهادی که از جانب آنها ارائه شده، از بقیه پیشنهادها معروف تر و مورد توجه تر باشد.

در حقیقت تجربه همیلتون و ویلیامز در توسعه برندهای جهانی ورزشی باعث شده تا در سرمایه گذاری جدید در استمفوردبریج نقش داشته باشند. پیش از این لبران جیمز اسطوره بسکتبال دنیا با در اختیار داشتن بخشی از سهام لیورپول مورد توجه قرار گرفته بود و حالا دو اسطوره فرمول یک و تنیس می توانند صاحب بخشی از سهام چلسی شوند.

4125