خبر مهمی که روبرتو کارلوس به هواداران رئال مادرید داد

خبر مهمی که روبرتو کارلوس به هواداران رئال مادرید داد

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو کارلوس ستاره سابق رئال مادرید در گفتگو با یک هوادار گفت که کیلیان امباپه در تابستان اینده به رئال مادرید خواهد پیوست.

به گزارش فوتبالی، بحث ها در مورد آینده امباپه خیلی داغ است و گفته می شود که ستاره پی اس جی در تابستان به صورت رایگان به رئال مادرید خواهد آمد. قرارداد بازیکن 23 ساله با پی اس جی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و بعد از آن آزادانه می تواند تیم بعدی خود را انتخاب کند. شب گذشته و در پایان بازی رئال مادرید و اوساسونا زمانی که یک هوادار از روبرتو کارلوس پرسید که ایا امباپه به رئال مادرید خواهد آمد، دفاع چپ سابق فوتبال برزیل در جوابش گفت:"بله، می آید."

روبرتو کارلوس در حال حاضر نقش سفیر باشگاه رئال مادرید را دارد و به مدیران باشگاه نزدیک است.  امباپه در مسیر پایان پنجمین فصلش در پی اس جی است که در این فصل با 33 گل نمایش خوبی داشته است.

اخیرا سفر فیضه لاماری مادر امباپه به دوحه شایعات را در مورد آینده کیلیان افزایش داده است و گفته می شود که مادر ستاره فرانسوی قرار است که با مالکان قطری پی اس جی گفتگو کند هر چند که گفته می شود که تصمیم نهایی در مورد آینده امباپه را خود این بازیکن خواهد گرفت و والدینش هم از تصمیم او حمایت خواهند کرد.

4125