صحبت‌های انگیزشی رییس الغرافه برای دیدار با فولاد

صحبت‌های انگیزشی رییس الغرافه برای دیدار با فولاد

پایگاه خبری فوتبالی - روزنامه الرایة از صحبت های انگیزشی رییس باشگاه الغرافه در جمع بازیکنان و درخواست برای شکست فولاد خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، دور پنجم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از فردا شب آغاز می شود که در نخستین ساعات بامداد شنبه فولاد به مصاف الغرافه می رود. شاگردان نکونام برای قطعی کردن صعود خود به دور بعدی، در پی کسب پیروزی در این دیدار هستند و در طرف مقابل نیز شاگردان استراماچونی به دنبال زنده نگه داشتن امیدهای خود برای راهیابی به دور بعدی هستند.

روزنامه الرایة در شماره امروز خود به حضور رییس باشگاه الغرافه در تمرین شب گذشته تیم و درخواست او برای پیروزی بر فولاد و جبران شکست سنگین گذشته برابر شباب الاهلی پرداخت. جایی که این تیم در دیداری غیرمنتظره با نتیجه 8 بر 2 بازی را به شباب الاهلی امارات واگذار کردند.

الرایة در شماره امروز خود نوشت: پلنگ های الغرافه تمرینات جدی خود را در ورزشگاه فرعی الجوهره از سر می گیرند تا برای دیدار مهمی که فردا جمعه در پنجمین دور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر فولاد برگزار می شود، آماده شوند. الغرافه با 5 امتیاز در رده سوم گروه قرار گرفته و فولاد با 8 امتیاز صدرنشین است.

مدیریت تیم از نظر روانی بازیکنان را آماده کرد تا روحیه آنها را بازگرداند و به فضای مسابقات وارد شود و به هدف مورد نظر یعنی کسب سه امتیاز بعدی برسد تا به رقابت برای کسب سهمیه صعود به دور بعدی ادامه دهند.

شیخ جاسم بن ثامر رئیس باشگاه الغرافه با هیئت همراه نیز با حضور در تمرین شب گذشته، با بازیکنان و کادر فنی دیدار کرد. وی به صورت صریح با بازیکنان صحبت کرد و با تاکید بر فراموش کردن اتفاقات بازی قبلی و آموختن و بهره مندی از آن اشتباهات، از آنها خواست در بازی فولاد ایران نهایت تلاش خود را انجام دهند. وی از بازیکنان خواست که در این دیدار پیروز شوند و به سه امتیاز دست یابند تا به ادامه راه و کسب سهمیه صعود امیدوار باشند.

او با سخنان محبت آمیز خود روحیه آنها را بالا برد و او را آرام کرد و گفت: شما مرد هستید و اراده دارید و تیم های شرکت کننده در گروه بهتر از شما نیستند و یک باخت به معنای پایان و عدم صعود نیست بلکه ما باید بیدار شویم و برای موفقیت باشگاه الغرافه به تلاش خود ادامه دهیم. برای شما آرزوی موفقیت و بازگشت به پیروزی ها را دارم. شما قهرمان هستید و می توانید به هدف خود برسید. منتظر هستیم تا هواداران را خوشحال و شاد کنید.

1470