ستاره رئال مادرید با وکیل رونالدو قرارداد بست

ستاره رئال مادرید با وکیل رونالدو قرارداد بست

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو اسنسیو هافبک مایورکایی رئال مادرید به نظر می رسد که یکی از سوژه های داغ نقل و انتقالات تابستان 2022 خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مارکو آسنسیو تا سال 2023 با رئال مادرید قرارداد دارد و با توجه به این که قراردادش را تمدید نکرده، احتمال جدا شدنش در تابستان آینده زیاد است تا رئال او را رایگان از دست ندهد.

حالا نکته مهم در مورد آسنسیو این است که با ژرژ مندس ایجنت سرشناس قرارداد بسته است، وکیلی که موکلان سرشناسی نظیر کریستیانو رونالدو، ژائو فلیکس و برناردو سیلوا و را هم دارد. در حقیقت معمولا بازیکنان زمانی ایجنت های خود را عوض می کنند که قصد یک تغییر بزرگ دارند و به همین خاطر تصمیم آسنسیو به شایعات در مورد آینده وی دامن زده است.

آسنسیو در حال حاضر از تیم های مختلفی پیشنهاد دارد. میلان یکی از تیم هایی است که به صورت جدی برای خرید وی ابراز تمایل کرده است.  آسنسیو در این فصل با یازده گل در 37 بازی یکی از بهترین فصل هایش در رئال مادرید را داشته است اما به نظر می رسد که با توجه به نقشه های آینده رئال و خرید قریب الوقوع امباپه جایی برای وی در آینده رئال نباشد و باشگاه رئال مادرید روی درآمدزایی از مارکو در آینده حساب ویژه ای باز کرده است.

4125