واکنش دل‌پیرو و مدیران بیانکونری به احتمال بازگشت این اسطوره به یوونتوس

واکنش دل‌پیرو و مدیران بیانکونری به احتمال بازگشت این اسطوره به یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره بیانکونری ملقب به 'پادشاه تورین' که مدتی است در تورین به سر برده و در باشگاه حضور دارد، با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، مدت زیادی از بازگشت و حضور الساندرو دل‌پیرو در ورزشگاه آلیانس یوونتوس و بازدید از مجموعه یوونتوس توسط این اسطوره و خانواده‌اش نگذشته است و شور و نحوه حضور او در این چند روز باعث شده تا حواشی و البته امیدواری هایی نزد تیفوسی های بیانکونری پیرامون موضوع بازگشت شماره ده محبوب یوونتوس در آینده‌ای نزدیک و حضورش در کادر مدیریتی و یا مربی‌گری پر رنگ شود.

سخنان دل‌پیرو در کنار اظهارات آریوابنه نشان می‌دهد که اگر در این روزها مذاکراتی نیز برای بازگشت الکس صورت گرفته، تا به این لحظه به نتیجه‌ای نرسیده است؛ زیرا سخنان هر دو نفر نشان از عدم حضور این اسطوره محبوب هواداران در مجموعه یوونتوس دارد.

الکس دل‌پیرو در مصاحبه با رسانه‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرده که در ادامه می‌خوانید:

"لحظه فوق العاده ای بود، بسیار زیبا و احساسی، عقب برگشتن به ده سال گذشته که توضیح آن بسیار سخت می شود؛ حتی توضیح این لحظه اخیر، احساسات و هیجان بسیار زیاد بود و درک این که چه حسی غالب است، بسیار دشوار است، این یک شادی وصف ناپذیر و خاص است. کسی انتظار نداشت که من به استادیوم بروم. بدون آماده سازی و این بسیار خوب بود، حضور و دیدار من و هواداران بعد از ده سال مثل شنبه اخیر واقعا بی نظیر بود، من از هواداران تشکر می کنم، این گروه چطور عمیق بین من و یووه پیوند ایجاد می کنند، تمام اتفاقات و خاطرات نوزده سال مرور شد، این الفاظی نیست که بگویم می خواهم تشکر کنم، این محبت و لطفی که به من نشان داده می‌شود فوق العاده است و من توصیفی برای آن ندارم، واقعا شگفت زده شدم این نکته را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم."

درباره ده سال گذشته؟

"سال‌های بسیار زیادی است، مسائلی که باعث شد ده سال طول بکشد. فراز و نشیب هایی که باعث شد این مدت طول بکشد. من آکادمی یوونتوس در لوس آنجلس را هدایت می کنم و فرصتی پیش آمد تا پسرها را بیاورم و من نیز به آن‌ها ملحق شدم و یوونتوس از من خواست تا در یک فرصت کوچک با هواداران دیداری داشته باشم و از این بابت بسیار خوشحال شدم، من در این استادیوم تنها یک سال بازی کردم و آن یک سال بسیار خاص بود."

درباره بازگشت به یوونتوس؟

"آریوابنه به خوبی آن‌چه که اتفاق افتاد را بیان کرد. یک هفته پیش برای موضوع دیگری با لاپو الکان ملاقات داشتم، شایعات باعث شگفتی من شد اما ما جلسه مخفیانه و یا مسئله دیگری نداشتیم. من با آندره آ و پاول و هم تیمی های گذشته خودم دیدار کردم و احوال‌پرسی داشتیم و بسیار خوشحالم که آن‌ها را دیدم و این رابطه خوب هم‌چنان ادامه دارد. در حال حاضر هیچ فرضیه ای نیست و اظهار نظری در این باره نمی کنم زیرا به هیچ عنوان مناسب نیست. رابطه من با رنک سیاه و سفید و این باشگاه بسیار فوق العاده و بی نظیر است و این هیچ ارتباطی با آن‌چه که در هر زمانی ممن است اتفاق بیفتد، ندارد."

درباره فینال کوپا ایتالیا با اینتر؟

"دوباره مقابل اینتر آن هم در فینال. اینتر نسبت به سایر تیم ها پتانسیل بیشتری دارد اما یوونتوس هرگز تیم آسان و راحتی نیست. من هم‌تیمی های سابقم را می شناسم و البته آن‌ها بسیار مصمم هستند و این را به خوبی نشان داده اند."

گفتنی است که مائوریتسیو آریوابنه، مدیر اجرایی یوونتوس در سخنانی قبل از بازی دیشب، در خصوص شایعات احتمال بازگشت الکس دل‌پیرو به یوونتوس گفته بود:

"الکس برای ما همیشه نماد یوونتوس است نه بیشتر و نه کمتر؛ او مهمان ما بود. همراه بچه های آکادمی یوونتوس بود و شایسته بود که با هواداران دیداری داشته باشد. دل‌پیرو تاریخ و نماد یوونتوس است نه بیشتر و نه کمتر."

9404