صحبت‌های ملی‌پوش یوونتوس پس از گلزنی در بازی دیشب/ برناردسکی تمدید می‌کند یا جدا می‌شود؟

صحبت‌های ملی‌پوش یوونتوس پس از گلزنی در بازی دیشب/ برناردسکی تمدید می‌کند یا جدا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر ایتالیایی و زننده یکی از گل‌های بیانکونری در بازی امشب مقابل فیورنتینا بعد از اتمام این دیدار با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، فدریکو برناردسکی بعد از مدت‌ها غیبت، راهی ترکیب یوونتوس شد و با گلزنی توانست در کسب پیروزی در این بازی حساس برابر فیورنتینا یاری دهنده بانوی پیر باشد. برناردسکی که از گلزنی و کسب این برد بسیار خوشحال به نظر می‌رسید، در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: "گل مهمی بود؛ بسیار خوشحالم. سه ماه بود که به دلیل آسیب‌دیدگی بازی نمی‌کردم و شرایط کمی پیچیده و مبهم بود. اما من موفق شدم و از این شرایط خارج شدم. خیلی تمرین کردم و تلاش زیادی داشتم و امروز توانستیم با این بازی به فینال مسابقات جام حذفی راه یابیم. ما به چنین نمایش‌هایی نیاز داریم؛ به بازی‌ای همانند آن‌چه که امشب ارائه کردیم. زمانی که در خانه و مقابل هواداران می‌بریم، رضایت و خشنودی آن دو چندان می‌شود و به شما انرژی و انگیزه می‌دهد."

وینگر ملی‌پوش و ایتالیایی بیانکونری در رابطه با برگزاری مسابقه فینال کوپا ایتالیا مقابل اینتر گفت: "تمام تیم‌های قوی راهی بازی پایانی می‌شوند و اینتر یکی از این تیم‌هاست و البته ما."

برناردسکی در پایان صحبت‌های خود در خصوص احتمال تمدید قرارداد با یوونتوس و یا خداحافظی با این تیم در دیدار فینال کوپا ایتالیا این‌چنین واکنش نشان داد: "هنوز هیچ چیز مشخص نیست. مسابقاتی تا پایان فصل جاری باقی مانده و البته اهدافی که باید به آن‌ها رسید."

9404