پیروزی حیاتی رئال مادرید در پامپلونا/ فاصله یک قدمی لوس بلانکوس با قهرمانی

پیروزی حیاتی رئال مادرید در پامپلونا/ فاصله یک قدمی لوس بلانکوس با قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل اوساسونا به پیروزی سه بر یک دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و سوم لالیگا، تیم‌های اوساسونا و رئال مادرید از ساعت 00:00 بامداد یک شنبه به وقت تهران در پامپلونا مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که رئال مادرید با 75 امتیاز در صدر جدول و اوساسونا با 44 امتیاز در رده نهم قرار داشتند. با توجه به شکست بارسلونا مقابل کادیز در نیوکمپ، حالا شاگردان کارلو آنچلوتی بیشتر از همیشه به قهرمانی نزدیک هستند.

در نیمه اول رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 داوید آلابای اتریشی دروازه میزبان را گشود. خوشحالی رئالی‌ها فقط یک دقیقه دوام داشت و آنته بودیمیر حساب کار را 1-1 برابر کرد. پس از این دو گل، بازی کمی افت کرد، اما در آخرین دقایق بازی دوباره شاگردان آنچلوتی کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 45 مارکو آسنسیو گل دوم را برای رئال به ثمر رساند تا آن‌ها با پیروزی 1-2 به رختکن بروند.

در نیمه دوم هم رئال مادرید بیشتر از اوساسونا حمله کرد، و حتی دو ضربه پنالتی به سود آن‌ها اعلام شد اما کریم بنزما هر دو پنالتی را از دست داد. در آخرین ثانیه‌های بازی لوکاس وازکز گل سوم را برای لوس بلانکوس به ثمر رساند تا این بازی با حساب ۳-۱ به پایان برسد. 

خلاصه بازی اوساسونا - رئال مادرید

4416