بیانکونری با پیروزی مقابل ویولا، حریف نراتزوری شد/ دربی ایتالیا در فینال جام حذفی

بیانکونری با پیروزی مقابل ویولا، حریف نراتزوری شد/ دربی ایتالیا در فینال جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس با پیروزی دو بر صفر مقابل فیورنتینا در خانه موفق شد تا با برتری سه بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی فینال شود. 

به گزارش فوتبالی، از آخرین بازی از مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، شنبه شب تیم‌های یوونتوس و فیورنتینا از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانز مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که دیدار رفت با پیروزی یک بر صفر بانوی پیر به پایان رسید. همچنین شب گذشته اینتر با برد شیرین 2-0 مقابل میلان، توانست جواز حضور در فینال را کسب کند. 

در نیمه اول ویولا بازی را هجومی‌تر از یوونتوس آغاز کرد و در همان ابتدا می‌توانستند شاگردان مکس آلگری را غافل‌گیر کنند. از دقیقه 25 به بعد کنترل بازی کم کم در اختیار یوونتوس قرار گرفت و در دقیقه 32 فدریکو برناردسکی دروازه مهمان را باز کرد تا فشار زیادی از روی بانوی پیر برداشته شود. نیمه اول با پیروزی 1-0 میزبان به پایان رسید. 

در نیمه دوم، فیورنتینا کاملا بر یووه چیره شده بود و توپ بیشتر در یک سوم دفاعی بیانکونری در حال گردش بود، اما همانند نیمه اول مهمان نتوانست از فرصت‌ها استفاده کند و در آخرین ثانیه‌های بازی دانیلو گل دوم یووه را به ثمر رساند. 

4416