پیروزی مطمئن و بی‌دردسر سیتی و حفظ فاصله با لیورپول

پیروزی مطمئن و بی‌دردسر سیتی و حفظ فاصله با لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در یک دیدار خانگی مقابل برایتون با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید تا فاصله‌اش را با لیورپول در جدول حفظ نماید.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های منچسترسیتی و برایتون از ساعت 23:30 دیدار معوقه هفته ‌سی‌ام را در ورزشگاه اتحاد برگزار کردند. پیش از آغاز این بازی، منچسترسیتی با یک بازی کمتر نسبت به لیورپول با 74 امتیاز در رده دوم قرار داشت و برای بازگشت به صدر جدول باید در این بازی به پیروزی می‌رسید. 

در نیمه اول سیتیزن‌ها حاکم مطلق توپ و میدان بودند. آن‌ها از همان شروع بازی فشار زیادی روی دروازه برایتون وارد کردند، اما اصلا نتوانستند از موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده کنند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

در نیمه دوم اما اوضاع خیلی زود تغییر کرد و ریاض محرز در دقیقه 53 قفل دروازه مهمان را باز کرد. حملات سیتی ادامه داشت و در دقیقه 65 فیل فودن اختلاف را دو برابر کرد. این پایان کار سیتیزن‌ها در این بازی نبود و در دقیقه 82 برناردو سیلوا تیر خلاص را بر پیکر برایتون وارد کرد تا شاگردان پپ گواردیولا در نهایت با پیروزی 3-0 از زمین خارج شوند. منچسترسیتی با این پیروزی 77 امتیازی شد و بار دیگر بالاتر از لیورپول در صدر جدول قرار گرفت. 

خلاصه بازی منچسترسیتی - برایتون

4416