همه گزینه‌های نقل و انتقالاتی بایرن‌مونیخ در پنجره تابستانی امسال

همه گزینه‌های نقل و انتقالاتی بایرن‌مونیخ در پنجره تابستانی امسال

پایگاه خبری فوتبالی - پس از مسجل شدن قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا، تجزیه و تحلیل فصل آغاز می‌شود و این موضوع روی آینده برخی از بازیکنان این تیم تأثیرگذار است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر چاپ کشور آلمان، بایرن مونیخ در مجموع فصل پر تنشی را پشت سر گذاشته است. جدا از ناکامی در دو رقابت دیگر به جز بوندسلیگا، شرایط تمدید قراردادها نیز با حواشی زیادی همراه بوده است. بازیکن‌ها نظیر گورتزکا، کیمیش و کومان و البته برخی از دیگر از بازیکن‌ها مانند لواندوفسکی و گنبری که روند مذاکرات تمدید قراردادشان هنوز ادامه دارد.

به گفته خبرنگار نشریه کیکر، در مورد روبرت لواندوفسکی 33 ساله چیزی که از سوی باشگاه شنیده می‌شود، این است که بایرن مونیخ نمی‌خواهد تا پیش از 30 ژوئن 2023 مهاجم خود را از دست بدهد و از طرفی تمدید دو سال و دستمزد بیشتر نیز در برنامه بایرن مونیخی‌ها نیست. از این برنامه انتقال با حداقل 40 میلیون یورو به بالا می‌تواند قابل اجرا باشد.

در مورد توماس مولر همه چیز خوب توصیف می‌شود ولی درباره سرژ گنبری 26 ساله، مذاکرات به مدت چهار ماه ادامه داشته و هنوز پایان نیافته است. گزارش‌ها از درخواست مبلغی قابل توجه به عنوان دستمزد از سوی گنبری حکایت دارد. موضوعی که بعید به نظر می‌رسد از سوی باشگاه مورد پذیرش قرار بگیرد.

جدا از این، شرایط مارسل سابیتزر 28 ساله نیز در بایرن مونیخ ناامید کننده بوده است. انتقالی که برای بایرن مونیخی‌ها 15 میلیون یورو هزینه داشت.

نیکلاس زوله که به دورتموند پیوسته است و کورنتین تولیسو نیز به احتمال زیاد فصل آتی در بایرن مونیخ نخواهد بود. از فصل آتی بایرن مونیخ برای پر کردن نیمکت خود تکاپوی زیادی باید داشته باشد. به تازگی یولیان ناگلزمان زبان به تحسین کونراد لایمر، هافبک لایپزیش گشوده است. بحث‌هایی هم پیرامون کریستوفر انکونکو، ستاره فرانسوی لایپزیش که با این تیم قراردادی تا سال 2024 میلادی دارد نیز شده است که در صورت خروج سرژ گنبری یا روبرت لواندوفسکی به احتمال زیاد بایرن مونیخ به سراغ چنین گزینه‌ای می‌رود.

نیکو اشلوتربک 22 ساله از فرایبورگ، نصیر مزروئی 24 ساله و رایان گراونبرخ 19 ساله هر دو از آژاکس آمستردام هلند نیز نام‌هایی هستند که به بایرن مونیخ لینک شده‌اند.

البته باید دید بایرن مونیخ چه برنامه‌ای در نظر دارد و آیا آن‌ها ریسک مالی بالایی در نقل و انتقالات خواهند داشت یا خیر که البته بر اساس آخرین صحبت‌های حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باواریایی‌ها، این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی هیچ ریسک مالی بزرگی نخواهد داشت.

9404