ابراز علاقه دو تیم اسپانیایی به جذب مهاجم دانمارکی کاتالان‌ها

ابراز علاقه دو تیم اسپانیایی به جذب مهاجم دانمارکی کاتالان‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیای اسپانیا، مهاجم ملی‌پوش و دانمارکی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون از زمان بازگشت ژاوی هرناندز به نیوکمپ فرصتی برای خودنمایی و عرض اندام پیدا نکرده و مدیریت باشگاه کاتالانی نیز خواهان فروش این بازیکن در اولین فرصت ممکن می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت چاپ کاتالونیای اسپانیا، مارتین بریتویت، مهاجم تیم ملی فوتبال دانمارک و بازیکن خط حمله باشگاه بارسلونای اسپانیا زیر نظر ژاوی هرناندز، ساعات و دقایقی برای عرض اندام و بازی کردن پیدا نخواهد کرد. ایده مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا این گونه است که این مهاجم ملی‌پوش و دانمارکی تیم خود را به باشگاه دیگری که علاقه‌مند و خواهان این بازیکن می‌باشد، قرض بدهد و در صورت فعال شدن بند فروش دائمی، در سال آخر اعتبار قرارداد وی با کاتالان‌ها بتواند این مهاجم تیم خود را با قیمت مناسبی به فروش برساند.

طبق این گزارش از خبرنگار روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیای اسپانیا، گفته می‌شود که مدیران دو باشگاه از این ایده کاتالان‌ها و مدیرانشان خوششان آمده است. باشگاه والنسیای اسپانیا از جمله تیم‌هایی است که به خرید و به خدمت گرفتن این بازیکن ملی‌پوش و دانمارکی علاقه‌مند است که البته سال گذشته نیز مدیریت خفاش‌ها خواهان این بازیکن دانمارکی بود ولی موفق نشد که نه با خود بازیکن و نه با مقامات آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به توافق نهایی جهت انجام این معامله دست یابد.

تیم بعدی علاقه‌مند به مارتین بریتویت، باشگاه سلتاویگوی اسپانیا می‌تواند باشد. مدیریت این تیم تا کنون چندین تماس برای آگاهی از شرایط این بازیکن و نحوه فروش و انتقال وی با مقامات کاتالان‌ها داشته است. 

مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا می‌خواهند که در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو لوک دی یونگ را نیز به باشگاه قبلی‌اش یعنی سویا اسپانیا بازگردانند.

9404