لیگ دسته دوم؛ تداوم صدرنشینی شاهین بندرعامری

لیگ دسته دوم؛ تداوم صدرنشینی شاهین بندرعامری

پایگاه خبری فوتبالی- مصاف حساس و مهم تیم‌های فولاد نوین اهواز و شاهین بندرعامری در هفته بیستم لیگ دسته دوم (گروه ب) با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.                                    

به گزارش فوتبالی، فولاد نوین اهواز برای اینکه به‌عنوان تیم دوم شانس صعود به مرحله پلی‌آف پیدا کند به دنبال پیروزی ‌برابر شاهین بندرعامری بود و ارائه‌گر بازی تهاجمی بود اما نمایش خوب شاگردان مهدی کریمیان موجب شد شاهین در خانه حریف یک امتیاز کسب کند و شمار امتیازات خود را به عدد 41 برساند. با این نتیجه شاهین با 41 امتیاز به حضور خود در صدر جدول ادامه داد و در فاصله 6 هفته مانده به پایان بازی‌ها با ایجاد اختلاف 7 امتیازی با تیم دوم شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ یک دارد.

در حال حاضر تیم ون پارس در اولین فصل حضور در لیگ 2 مدعی صعود به مرحله پلی‌آف است که در هفته بیستم تیم مس نوین را در کرمان متوقف کرد. شهید قندی یزد با پیروزی ارزشمندی که ‌برابر اسپاد الوند به‌دست آورد با صعود به رده سوم جدول دوباره شانس صعود به مرحله پلی‌آف شد. نود ارومیه، اسپاد الوند و فولاد نوین اهواز و حتی خلیج فارس ماهشهر که دو بازی معوقه دارد؛ مدعی صعود به مرحله پلی‌آف هستند و به‌نوعی باید گفت رقابت بین تیم‌های مدعی در این گروه برای کسب عنوان دومی نزدیک و تنگاتنگ است و باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدام تیم بعد از شاهین بندرعامری به‌عنوان تیم دوم به مرحله پلی‌آف صعود می‌کند.

رقابت‌های لیگ دو در 2 گروه 14 تیمی دنبال می‌شود که در پایان تیم‌های اول به‌همراه برنده تیم‌های دوم به لیگ یک صعود می‌کنند. نتایج بازی‌ها در گروه ب و در هفته بیستم از این قرار است:

مس نوین کرمان یک – ون پارس یک

اترک بجنورد – خلیج فارس ماهشهر( این دیدار به دلیل حضور خلیج فارس ماهشهر در نیمه نهایی جم حذفی برگزار نشد.)

شهید قندی یزد 2 – اسپاد الوند یک

عقاب تهران صفر – ایمان سبز شیراز 2

شهرداری نوشهر 2 – نود ارومیه صفر

فولاد نوین اهواز صفر – شاهین بندرعامری صفر

پاس همدان 3 – گل ریحان البرز صفر

9719