سیاست عجیب بایرن‌مونیخ برای انتقالات تابستان: تقویت بدون ریسک مالی!

سیاست عجیب بایرن‌مونیخ برای انتقالات تابستان: تقویت بدون ریسک مالی!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی باواریایی‌ها در گفت‌وگویی با خبرنگاران رسانه‌ها، برنامه‌های این باشگاه برای نقل و انتقالات آینده را تشریح و اذعان کرد که هدف از اجرای این برنامه‌ها، افزایش قدرت رقابت تیم است ولی در عین حال تأکید کرد که این تیم از نظر مالی ریسک بزرگی نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، بدون شک بایرن مونیخ در پست‌هایی از زمین بازی نیاز به تقویت شدن دارد ولی آیا باید انتظار تحولی بزرگ در این تیم داشت؟

'تیم باید بدون خطر مالی تقویت شود'. این جمله به طور معمول پیش شرط بایرن مونیخ در نقل و انتقالات بوده است و به نظر می رسد که در تابستان 2022 نیز شرایط تغییر چندانی نخواهد کرد.

حسن صالح حمیدزیچ در مورد برنامه نقل و انتقالاتی آینده بایرن مونیخ گفت: "به دنبال این هستیم که چگونه می‌توانیم قدرت رقابت را افزایش دهیم ولی باید دید از دید مالی چه چیزی قابل اجراست. قطعاً ریسک بزرگی نخواهیم داشت."

مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ همچنین در ارتباط با انجام مذاکرات بر سر تمدید قرارداد با روبرت لواندوفسکی، توماس مولر، مانوئل نویر و سرژ گنبری نیز چنین می‌گوید: "همه چیز را در حد امکانات مالی خودمان انجام خواهیم داد، اما ما باشگاه را به خطر نمی‌اندازیم. در حال حاضر در حال انجام گفت‌وگوهای خوبی با برخی از بازیکنان هستیم. ما  همه موارد را هم‌زمان انجام خواهیم داد."

این صحبت‌های مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ آلمان در شرایطی بیان شده است که شایعات زیادی پیرامون وضعیت آینده نفراتی هم‌چون گنبری و لواندوفسکی وجود دارد و باید دید شرایط در این زمینه به چه صورتی رقم خواهد خورد.

9404