ادامه حواشی مدافع ملی‌پوش بارسلونا؛ این‌بار دخالت در المپیک!

ادامه حواشی مدافع ملی‌پوش بارسلونا؛ این‌بار دخالت در المپیک!

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده در مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی کشور اسپانیا، مدافع ملی‌پوش و اسپانیایی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به تازگی حواشی زیادی به وجود آورده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ال‌کانفیدنشال، در سال 2019 میلادی، جرارد پیکه، مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا و ستاره خط دفاعی باشگاه بارسلونا با لوئیس روبیالس، رئیس اتحادیه فوتبال اسپانیا تماس گرفت تا به او کمک کند که با اسپانیا به بازی‌های المپیک 2020 برود.

طبق این گزارش از خبرنگار رسانه ال‌کانفیدنشال، بازیکن ملی‌پوش و اسپانیایی خط دفاعی بارسلونا به روبیالس گفت: "تو باید این کار را با من بکنی، آهای روبی، باید آن را برای من بگیری، لعنتی."

"ما باید آن را مخفی نگه داریم. (...) بیایید ببینیم چگونه می‌توانیم آن را مدیریت کنیم تا جایی فاش نشود... این باید یک راز بین ما سه نفر باشد (پیکه، روبیالس و سرمربی تیم ملی رده سنی زیر بیست و یک ساله‌های اسپانیا)."

روبیالس نیز در پاسخ گفت: "من قبلاً در مورد این موضوع به مربی گفته‌ام و او این را می‌داند. (...) من دوست دارم که در بهترین فرم خود باشید. ما به شما نیاز داریم."

جالب این‌جاست که بعدها مشخص شد سرخیو راموس نیز می‌خواست با روبیالس در مورد حضورش در مسابقات المپیک صحبت کند. با تمام این اوصاف، نه جرارد پیکه و نه سرخیو راموس در این تورنمنت بزرگ حضور نداشتند زیرا به دلیل همه‌گیری ویروس کووید نوزده و شیوع بیماری کرونا، این تورنمنت در سال 2020 به تعویق افتاد و در نهایت نیز در سال بعد یعنی در سال 2021 میلادی برگزار شد.

9404