امیدواری سلمانی به تکرار گلزنی برابر سپاهان

امیدواری سلمانی به تکرار گلزنی برابر سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- جعفر سلمانی که در نیم فصل نخست با شوت‌های راه دور خود گل‌های مهمی را برای استقلال به ثمر رساند، از شرایط گلزنی دور شده است.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، دو شوت حساس و سه امتیازی برابر هوادار و سپاهان و دو پاس ارزشمند مقابل ذوب آهن و پیکان در کنار باز کردن دروازه شهرخودرو در مشهد از تأثیرگذاری‌های مستقیم جعفر سلمانی خرید بی سر و صدای آبی‌پوشان در این فصل از رقابت‌ها بود.

سلمانی که در روزهای ابتدایی حضورش در استقلال مورد انتقاداتی قرار گرفته بود، در ادامه ضمن درخشش در ترکیب تیم مجیدی توانست به مهره بدون جانشینی در سمت چپ تیمش تبدیل شده و رضایت کادرفنی و هواداران را به‌دست بیاورد.

حتی بسیاری از استقلالی‌ها مدعی بودند که سلمانی لیاقت دعوت دوباره به اردوی تیم ملی را دارد و عملکرد یکنواخت و بدون حاشیه این بازیکن باعث شد تا سلمانی به یکی از بازیکنان مورد علاقه هواداران نیز تبدیل شود.

او در دیدار رفت مقابل سپاهان با شلیکی دیدنی و تماشایی یک گل سه امتیازی را برای تیمش به ارمغان آورد و حالا چشم امید استقلالی‌ها به درخشش دوباره این بازیکن است. مهره کلیدی که نشان داده در زمان‌هایی که فرهاد مجیدی به یک گشایش در روند بازی تیمش نیاز دارد، او وارد ماجرا شده و تأثیرگذاری خود را نشان می‌دهد.

باید دید که بازیکن شادگانی استقلال در نبرد حساس چهاردهم اردیبهشت برابر سپاهان تا چه اندازه قادر خواهد بود که در ترکیب تیمش مثمر ثمر باشد. شاید او یکی از آن گل‌های سه امتیازی و شوت‌های راه دورش را برای مظاهری و سپاهان نیز کنار گذاشته باشد.

9719