تیم هفته لیگ قهرمانان آسیا؛ همه‌چیز در تسخیر الهلال (عکس)

تیم هفته لیگ قهرمانان آسیا؛ همه‌چیز در تسخیر الهلال (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- شش بازیکن از تیم فوتبال الهلال در ترکیب منتخب هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

به گزارش فوتبالی، دور چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با قطعی شدن صعود الهلال به مرحله بعد همراه بود. شباب الاهلی نیز در دیداری عجیب توانست با نتیجه دور از انتظار 8 بر 2 از سد الغرافه عبور کرده و یکی از پر گل ترین دیدارهای تاریخ لیگ قهرمانان را رقم بزند.

پس از پایان دور چهارم این پیکارها که با برتری یک بر صفر فولاد و توقف سپاهان مقابل التعاون همراه بود، کنفدراسیون فوتبال آسیا ترکیب منتخب خود را اعلام کرد که حضور پرتعداد 6 بازیکن الهلال در جمع یازده نفر اصلی نیز در نوع خود جالب توجه است.

شاگردان رامون دیاز با پیروزی 3 بر صفر برابر استقلال تاجیکستان، به چهارمین پیروزی خود دست یافتند. محمد البریک، علی البلیهی و یاسر الشهرانی سه عنصر خط دفاعی الهلال در کنار کاپیتان تیم سلمان الفرج در ترکیب منتخب این هفته قرار گرفتند. اودیون ایگالو که 2 بار دروازه استقلال تاجیکستان را باز کرد، به همراه سالم الدوسری که گل سوم را به ثمر رساند نیز دیگر الهلالی ها حاضر در ترکیب منتخب هستند.

صلاح زکریا سنگربان الدحیل در جریان پیروزی 3 بر صفر برابر پاختاکور 5 سیو مهم داشت و به همین دلیل به عنوان بهترین گلر دور چهارم انتخاب شد. محمد الدمیری مدافع الوحدات اردن در کنار سه بازیکن خارجی شباب الاهلی به نام های عزیزجون گانیف، فدریکو کارتابیا و توماس اولسن نیز از جمله سایر بازیکنان حاضر در ترکیب منتخب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا هستند.

9719