شهریار دوباره خودش را به ترکیب اصلی رساند (عکس)

شهریار دوباره خودش را به ترکیب اصلی رساند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- شهریار مغانلو 9 دقیقه پس از ورودش به زمین مقابل التعاون موفق شد با یک ضربه ظریف گل تساوی تیمش را وارد دروازه حریف کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، محرم نویدکیا در مصاف برگشت برابر التعاون تصمیم عجیبی گرفته بود و در حالی که در طول فصل نشان داده خیلی به نیمکت نشین کردن شهریار مغانلو علاقه‌ای ندارد، این بازیکن را روی نیمکت قرار داده بود تا فرصت برای بازگشت دوباره شهریار مغانلو به پست تخصصی‌اش، یعنی جایی که توانسته بود عنوان آقای گلی لیگ بیستم را در آن کسب کند، برگردد.

با این حال در شرایطی که سجاد در نیمه اول یکبار ضربه‌اش به تیرک دروازه حریف خورد، 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت ولی در شروع نیمه دوم در کمال ناباوری باز هم شاهد گل خوردن شاگردان نویدکیا در دقیقه 46 بودیم تا این مربی خیلی زود تصمیم به تعویض شهریار مغانلو بگیرد.پس از اینکه یاسین سلمانی در دقیقه 46 به جای سروش رفیعی به زمین وارد شد، محرم نویدکیا در دقیقه 54 دو تعویض انجام داد و شهریار مغانلو و میلاد جهانی را به جای مسعود ریگی و سروش رفیعی وارد زمین کرد تا شهریار به نوک خط تهاجمی تیم برود و بار دیگر در کنار شهباززاده قرار بگیرد. میلاد جهانی هم به پست وینگر چپ رفت و فرشاد احمدزاده هم عقب آمد تا بار دیگر در پست بازیکن خط میانی بازی کند.در واقع همانطور که محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پس از مسابقه اعلام کرد، شیوه بازی تیمش را انتحاری کرد و با همین شیوه هم بود که سپاهان روند بهتری تا پایان مسابقه پیدا کرد و علاوه بر اینکه در دقیقه 65 با همکاری سه بازیکن تعویضی نویدکیا یعنی سلمانی، جهانی و درنهایت مغانلو که ضربه آخر را زد، به گل تساوی دست یافت، موقعیت‌های زیاد دیگری هم به دست آورد که البته به ثمر نرسیدند.

نکته جالب توجه اما عطش شهریار مغانلو پس از ورود به زمین برای گلزنی بود که تا دقایق پایانی مسابقه نیز ادامه داشت و بارها معتز البقعاوی را به دردسر انداخت. او طی مدت حضورش در زمین سه بار به سمت دروازه ضربه زد، یک مرتبه پاس کلیدی برای هم تیمی هایش ارسال کرد و دوبار هم از مدافعان حریف خطا گرفت که سبب شد در پایان مسابقه علی رغم حضور به عنوان بازیکن تعویضی بهترین نمره را از سایت های آماری بگیرد.

عدم حضور شهریار مغانلو در ترکیب اصلی مقابل التعاون که دیدار سرنوشت‌سازی برای صعود سپاهان بود یکی از چالش‌های ذهنی اهالی فوتبال بود و وقتی این ابهام با عملکرد خوب شهریار پس از ورود به زمین همراه شد، این سوال قوت بیشتری گرفت که چرا محرم نویدکیا روی نام بهترین گلزن خود در رقابت‌ها خط کشیده است؛ با این حال و با این آماری که شهریار در آخرین دیدار تیمش ثبت کرده، به احتمال فراوان بار دیگر در دو بازی باقی مانده برابر پاختاکور و الدحیل به ترکیب اصلی بازخواهد گشت.

سپاهان اگرچه با توجه به دو شکست، یک تساوی و یک پیروزی و 4 امتیازی بودن و قرار گرفتن پشت سر الدحیل و التعاون 9 و 7 امتیازی شانس کمی برای صعود دارد، ولی در صورتی که اتفاقات فوتبالی در دو هفته آینده به سود این تیم رقم بخورد، شاید بتواند به عنوان تیم دوم از گروه چهارم مسابقات صعود کند.

9719