تمسخر منچستریونایتد توسط تیم دسته سومی انگلیس

تمسخر منچستریونایتد توسط تیم دسته سومی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در دو بازی رفت و برگشت مقابل لیورپول با نتایج پنج بر صفر و چهار بر صفر شکست خورد تا در مجموع دو بازی با نتیجه 9 بر صفر از حریف دیرینه شکست بخورد و تحقیر شود.

به گزارش فوتبالی، تحقیر یونایتد مقابل لیورپول به حدی سنگین بود که حتی باشگاه دسته سومی شروزبری هم شیاطین سرخ را تحقیر کرد. منچستریونایتد فصل بسیار بدی را داشته است و خطر وداع با سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را حس می کند.

در حقیقت تیم رانگنیک شب گذشته مقابل لیورپول هیچ حرفی برای گفتن نداشت و در نیمه اول حتی یک شوت هم نداشت. یکی از هواداران یونایتد در توییتر نوشت که تیمش شبیه "شروزبری" شده است اما صفحه توییتر این باشگاه دسته سومی واکنش نشان داد و یادآوری کرد که آنها وقتی فصل قبل به آنفیلد رفتند، موفق به گلزنی شده اند، کاری که یونایتد در انجامش عاجز بود!

در حقیقت شروزبری در مرحله سوم جام حذفی در ژانویه سال گذشته به مصاف لیورپول رفت که در ابتدا از تیم کلوپ با گل دنیل اودو در دقیقه 27 پیش افتادند اما در نهایت لیورپول با چهار گل به بازی برگشت که البته گل سومشان را در دقیقه 78 به ثمر رساندند و عملا شروزبری تا آن دقیقه در بازی زنده بود. یونایتد اما در بازی شب گذشته یک بازنده تمام عیار بود و فقط 28 درصد تملک توپ را به عهده داشت و در کل 90 دقیقه فقط یک شوت به چارچوب داشت.

4125