احمدزاده: تیم ملی نه در گروه مرگ است و نه در گروهی آسان

احمدزاده: تیم ملی نه در گروه مرگ است و نه در گروهی آسان

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پیشین تیم فوتبال ملوان بندر انزلی معتقد است حضور گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال در تیم ملی می‌تواند به پیشرفت این تیم کمک کند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد احمدزاده درباره قرعه‌ ایران در جام جهانی قطر و همگروهی شاگردان اسکوچیچ با تیم‌هایی مثل انگلیس و آمریکا گفت: به عقیده من تیم ملی نه در گروه مرگ قرار گرفت و نه می‌توان گفت گروهش آسان است. ما در گروه متعادلی هستیم که می‌توانیم حتی به صعود هم فکر کنیم، ولی طبیعتاً کار آسانی نداریم. تیم‌های انگلیس، امریکا و تیم سومی که قرار است وارد این گروه شود قطعاً تیم‌های خوبی هستند و ما باید با یک برنامه‌ریزی خوب به قطر برویم تا بتوانیم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و برای صعود شانس داشته باشیم.

وی در مورد قطعی شدن حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی عنوان کرد: این اتفاق طبیعی بود، ولی من معتقدم که نیمکت تیم ملی باید تقویت شود و نیاز به مربیانی داریم که پخته‌تر از نفرات فعلی باشند. اسکوچیچ نیاز به این دارد که با تجربه بیشتری به جام جهانی برود و من فکر می‌کنم گابریله پین مربی استقلال یک گزینه خوب است تا در کادر فنی تیم ملی باشد. او تأثیر خودش را در استقلال نشان داد و می‌تواند به بهبود شرایط خط دفاعی تیم ملی هم کمک کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ملوان راجع به نتایج خوب این تیم در لیگ دسته اول هم اظهار داشت: مازیار زارع و پژمان نوری که از مکتب ملوان هستند با کمک آقای رشیدپور کار بزرگی انجام دادند و باید به آنها تبریک گفت. ملوان تا اینجا نتایج بسیار خوبی گرفته است و امیدوارم با صعود به لیگ برتر شاهد بازگشت دوباره این تیم ریشه‌دار به جایگاه واقعی‌اش باشیم.

9719